ענת זנזורי, אורנה דוידאי. צילומים זאב שטרן
ענת זנזורי, אורנה דוידאי. צילומים זאב שטרן

מתיחות חדשה בזירה הפוליטית בפתח תקוה סביב תיק איכות הסביבה

האם נוצרה מתיחות חדשה בזירה הפוליטית המקומית בין אורנה דוידאי לענת זנזורי, או שמדובר בתקרית חד פעמית? התכתבות בקבוצת וואטסאפ באם המושבות מלמדת על מתיחות. וזאת בנוסף לכך שזנזורי עדיין לא קיבלה את הסגנות שהובטחה לה על ידי גרינברג

פורסם בתאריך: 17.3.19 15:21

תיק איכות הסביבה תופס לא מעט מקום בימים האחרונים, וזאת בעיקר לאחר הראיון עם ענת זנזורי שפורסם במלאבס.
גורמים בשכונת אם המושבות טוענים שקיימת מתיחות בין רמי גרינברג לבין ענת זנזורי, סביב נושא איכות הסביבה בשכונה וגם סביב נושא הסגנות בשכר שלדברי זנזורי הובטח לה על ידי ראש העירייה. גרינברג מכחיש את עניין המתיחות. זנזורי, צריך לציין, הבהירה שגם אם לא תקבל את הסגנות, לא תעזוב את תפקידה.

אבל התכתבות שנרשמה הבוקר באחת מקבוצות הוואטסאפ בשכונה, מעידה כי לא הכל שקט בחזית זו, אך לא בהכרח עם קשר לגרינברג, אלא בין זנזורי לבין מי שהייתה סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק איכות הסביבה בקדנציה הקודמת, אורנה דוידאי. אמש, כתבה חברת המועצה דוידאי, באחת הקבוצות: "שבוע טוב. שמחתי לשמוע הערב סקירה מקיפה מראש העיר על סטטוס איכות האוויר בשכונת אם המושבות. רמי סיקר בפגישתנו את הנתונים והמצב הקיים. נוכחתי לדעת שרמי מטפל בנחישות ביסודות ומנחה את הגורמים המקצועיים. הבהרתי לו שאני עומדת לרשותו לסייע בכל דבר ועניין". אלא שנראה שמי שלא אהבה את ההתנהלות היא זנזורי, שבפועל היא כאמור מחזיקת תיק איכות הסביבה בעירייה. באותה קבוצה היא כתבה הבוקר: "בוקר טוב. מי שרוצה לסייע תמיד מוזמן. בבקשה שהדברים יהיו מתואמים איתי כמחזיקת תיק איכות הסביבה. תודה ושבוע טוב".
כזכור, בראיון למלאבס סיפרה זנזורי כי הובטח לה על ידי גרינברג טרם הבחירות כי אם הסיעה שלהם, סיעת התחדשות, תקבל חמישה מנדטים, היא תקבל סגנות ראש העיר בשכר. הסיעה קיבלה חמישה מנדטים, אך זנזורי טרם קיבלה את הסגנות שהובטחה לה. גרינברג ציין היום ביחס לשמועות שנפוצו במספר קבוצות וואטסאפ: "אין שום שינוי בנושא התיקים, והכל נשאר כפי שהוא ואין מתיחות ביני לבין ענת, והיא ממשיכה להחזיק את תיק איכות הסביבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר