ישראלה ואסף ארז- ערב התרמה
ישראלה ואסף ארז

מרגש: חצי מיליון שקלים נאספו עבור אסף בן ה-9 הזקוק לתרופה מצילת חיים

בית הספר נעמי שמר, קהילת אם המושבות וגורמים רבים בעיר נרתמו למבצע ההתרמה. "אנחנו מתרגשים לנוכח החיבוק הענק והעוטף שקיבלנו", אומרת האם ישראלה, "ומה שנותר לנו זה שהתרופה תעבוד"

פורסם בתאריך: 11.4.19 08:38

קהילת בית הספר נעמי שמר ושכונת אם המושבות, הצליחו לגייס סכום של למעלה מחצי מיליון שקלים עבור אסף ארז, תלמיד כיתה ג' אשר זקוק לסכום זה עבור תרופה למחלת הסרטן. אסף בן התשע חלה לפני קצת פחות משנתיים במחלת סרטן העצמות. מאז אושפז לתקופות ממושכות, עבר מספר ניתוחים וכן טיפולי כימותרפיה, שלמרבה הצער לא סייעו לשפר את מצבו. בשלב מסוים נאמר להוריו של אסף כי הפתרון היחיד שנמצא הוא שימוש בתרופת קיטרודה, אותה הוא אמור לקחת במשך שנתיים, כל שלושה שבועות,  ועלות ממוצעת לטיפול עומדת על 18 אלף שקלים.
בבית הספר התגייסו לטובת המשפחה, קיימו ערב התרמה ופעילויות הסברה על מנת לגייס כמה שיותר כסף. "הצלחנו לגייס את הסכום ומה שנותר לנו זה שהתרופה תעבוד", אומרת בתקווה האם ישראלה, "בזכות כולם הצלחנו להגיע ליעד לשנתיים ואף עברנו אותו ואני רוצה להביע את תודתנו והערכתנו להיענות וההירתמות של כולם. אנחנו מתרגשים לנוכח החיבוק הענק והעוטף שקיבלנו".

ישראלה מבקשת להודות לכל אלו שלקחו חלק פעיל ונתנו יד באיסוף התרומות: "תודה לכל אלו שתרמו ולכל אלו שהציעו עזרה בכל דרך שהיא. האהבה והחום שהעניקו לנו רק מחזקת אותנו בדרכנו ונותנת לנו רוח גבית באמונה בהחלמתו של אסף".

מנהלת בית הספר, רויטל שוהם, הוציאה מכתב תודה להורים בו כתבה: "הגענו ליעד ואף עברנו אותו. כעת התרופה מצילת החיים הינה בהישג יד". היא ביקשה להודות לצוות החינוכי בבית הספר, להורים, ליו"ר הוועד אייל אחיאל וסגניתו אורית קורלנד, למנהלות ברחבי העיר, לתושבי השכונה והעיר, לחברת המועצה ענת זנזורי, לראש העיר רמי גרינברג ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר