אוריאל בוסו. צילום זאב שטרן
אוריאל בוסו צילום זאב שטרן

בוסו משוכנע: "כבר בעוד חודש אהיה חבר כנסת"

מ"מ ראש העיר וחבר המועצה, מספר 10 בש"ס, אמור להיכנס לכנסת בתחילת הקדנציה או במהלכה."אני אכנס לכנסת במקום אחד השרים", הוא מסביר

פורסם בתאריך: 11.4.19 14:28

האם מ"מ ראש העיר וחבר המועצה, אוריאל בוסו מש"ס, יהיה חבר כנסת בקדנציה הקרובה? על פי מה שמסתמן ולדברי בוסו עצמו, זה מה שיקרה, בתחילת הקדנציה של הכנסת ה-21 או במהלכה.

ככל הנראה במהלך הקדנציה צפויים שניים מחברי סיעת ש"ס להתפטר, וכך השניים הבאים בתור יתפסו את מקום, מה שיבטיח לבוסו, מספר 10 ברשימה, מקום בכנסת. כידוע ש"ס קיבלה שמונה מנדטים. במידה ואכן שניים מחברי הרשימה יתפטרו, בוסו יכנס לכנסת. כמו כן, לפי בוסו, שרי הסיעה שיתמנו במסגרת הרכבת הממשלה, יתפטרו בתחילת הקדנציה ויכהנו רק כשרים ולא כחברי כנסת, וגם מהלך זה יפנה מקום לבוסו בכנסת. הדברים הללו יתבררו מאוחר יותר, לאחר הרכבת הקואליציה והממשלה.
בוסו נשמע בטוח שאת השנים הקרובות יעשה כחבר כנסת: "הצפי הוא שכבר בעוד חודש אני  אכנס לכנסת ולא במהלך הקדנציה, וזאת בגלל החוק הנורווגי, לפיו ברגע שתורכב הממשלה, השרים יתפטרו מהכנסת ויכהנו רק כשרים וככה אני אכנס לכנסת במקום שר כחבר כנסת", אומר בוסו, "חוץ מזה ששניים מחברי הרשימה צפויים להתפטר בהמשך הקדנציה ככה שבכל מקרה אני צפוי להיכנס לכנסת הקרובה".

כנסו לקרוא על תוצאות הבחירות בפתח תקוה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר