אילוסטרציה. צילום: טס שפלן
ניידת משטרה צילום: טס שפלן

סיירי האבטחה ההיקפית לכדו שב"ח ששהה באתר בנייה למרות הסגר בשטחים

גננת בגן ברמת ורבר דיווחה לסייר על כך שהיא שומעת רעשים מאתר בנייה סמוך. השב"ח הועבר לידי המשטרה

פורסם בתאריך: 8.5.19 14:22

עירנות ותגובה מהירה של סייר באזור רמת ורבר והכוונה של גננת ברחוב השושנים הביאה לאיתור שב"ח. הסייר המגיע מידי יום לבדיקה שגרתית במתחם הגנים ברחוב השושנים שמע מפי הגננת כי היא שומעת רעשים מאזור בנייה סמוך (במקום מתבצעות עבודות תמא 38). הדבר נשמע חשוד לסייר מאחר ויש סגר בשטחים. הסייר מיהר לברר האם הותרו עבודות במקום, משנענה בשלילה, יצא לבדיקה בבניין תוך שהוא מעדכן את המשל"ט (מרכז שליטה) ומזעיק את הקב"ט וסיירים נוספים מהאזור. תוך דקות הגיע הצוות המורחב שהחל בסריקות בבניין. הסיירים שמעו גם הם רעשים ואנשים המדברים בערבית. הם איתרו במקום בן מיעוטים ודרשו מנו להזדהות. כאשר הבינו כי מדובר בשב"ח עצרו אותו עד להגעת ניידת משטרה. בוצעה העברה מסודרת של השב"ח למשטרה ובוצעה סריקה נוספת במקום.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "האבטחה ההיקפית הניידת עם מאבטחים מיומנים וחמושים הנמצאים בקשר יומיומי עם הגננות ובקשר מיידי עם המשל"ט, מוכיחה את עצמה כמוצלחת. נמשיך לפעול למען ביטחון הילדים בעיר".

יצוין כי קיימת מחאה גדולה של הורים בכפר גנים ובאם המושבות, שכללה גם שתי השבתות של שישה גנים, על כך שמרגע הפעלת האבטחה בוטלה הצבת המאבטחים במתחמי גנים גדולים ובגנים הסמועים לאתרי בנייה, דבר שלדעת ההורים מסכן באופן חמור את ביטחון הילדים. מדובר במאבק הורים שהולך ומתגבר.

כנסו כאן לקרוא על מאבק ההורים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר