שטח הפארק הדרומי בנווה גן צילום טל סרוסי
שטח הפארק הדרומי בנווה גן צילום טל סרוסי

היום זה קורה: מתחילות העבודות להקמת הפארק הדרומי בנווה גן

גרינברג עקץ את ברוורמן ואמר: "הפעם יש גם תקציב של כ-22 מיליון שקלים ולא רק הצהרות ריקות מתוכן כפי שהיה בעבר"

פורסם בתאריך: 20.5.19 08:59

הקמת הפארק הדרומי בשכונת נווה גן צפויה להתחיל היום. בכך יוקם הפארק הנוסף בשכונה, שיצטרף לפארק הצפוני שנבנה לפני מספר שנים. בהודעה שפרסם ראש העירייה, רמי גרינברג לתושבים, הוא ציין כי להקמת הפארק תוקצב סכום של 22 מיליון שקלים, והוא צפוי לקום בתוך כשנה. "אני שמח לעדכן שמחר בבוקר סוף סוף יתחילו העבודות האמיתיות בפארק הדרומי בשכונה", ציין גרינברג, "הפעם יש גם תקציב של כ-22 מיליון שקלים שקיים ולא רק הצהרות ריקות מתוכן כפי שהיה בעבר. אני מקווה שתוך שנה ואף פחות הפארק יושלם. מעבר לפארק, כל הנושאים החשובים לשכונה שהיו תקועים שנים מקודמים גם הם, ואתם תראו עבודות בכל רחבי השכונה בחודשים הקרובים".
כזכור, הפארק הצפוני של השכונה, שנבנה לפני מספר שנים על שטח אצטדיון האורווה לשעבר, משמש את תושבי השכונה אך לחלקם הוא די רחוק. הפארק הדרומי אמור לספק אופציה נוספת לתושבי השכונה כשהוא נמצא בחלקה הדרומי. במשך שנים ארוכות נושא הקמת הפארק מעורר עניין בשכונה, ולמרות זאת הוא טרם החל וכרגע יש במקום שטח חול ריק.

נציין כי בנושא הפארק הצפוני בשכונה, רק בשבוע שעבר התלוננו תושבים מנווה גן על כך שטרם הוצבה במקום ההצללה שהורדה לתקופת החורף, מה שגורם לכך שקשה לשהות בו בשעות היום בשל השמש הקופחת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יונתן

    ומה עם תושבים דרום העיר לא מגיע להם באיזה פארק יפה אנחנו לא משלמים מיסים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר