השריפה ברחוב הסנהדרין בראש העין. צילום כיבוי אש

המשטרה: עצרנו חשוד בהצתת ביתה של הגננת החשודה בהתעללות | צפו בשריפה

מדובר בשריפה בדירת מגורים ברחוב סנהדרין בראש העין. קצין הכיבוי רשף יניב כהן: "לדירה נגרם נזק כבד ולמקום הוזעק מהנדס מהרשות המקומית בשל חשש לקריסת חלקי המבנה"

פורסם בתאריך: 6.7.19 09:27

מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר (מוצ"ש) ולאחר מספר פעולות חקירה מורכבות על ידי חוקרי המשטרה, נעצר חשוד בהצתה הבוקר (שבת) ברחוב סנהדרין בראש העין. החשוד מובא בשעה זו לחקירה בתחנת המשטרה. מחר בבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה.

הבית הוא ביתה של הגננת כרמל מעודה מראש העין שהשבוע נחשף כי היא חשודה בהתעללות בילדים בגן וכי יש כוונה להגיש נגדה כתב אישום. הפעוטון שניהלה נמצא באותו המבנה. על פי המשטרה וכוחות הכיבוי מספר בתים סמוכים פונו והושגה שליטה על האש. אין נפגעים באירוע. במשטרה חוקרים את נסיבות האירוע. ההפגנה שתוכננה הערב מול הבית בוטלה.

באתר "הארץ" נכתב הבוקר כי "בני המשפחה של הגננת, אשר שהו בבית כשפרצה השריפה ופונו, האשימו את ההסתה ברשת ובתקשורת אשר תרמו לדבריהם לליבוי היצרים".

עו"ד בנימין מלכא, המייצג את ההורים, אמר ל"הארץ": "מהיכרותי עם הורי הילדים אני יכול לומר, בפה מלא ובלב שלם, כי מדובר באנשים נורמטיביים. הם כעוסים ומזועזעים עקב הפשעים החמורים אשר בוצעו כלפי ילדיהם – פעוטות – אך אינם עבריינים, ואין לי ספק שחקירה מעמיקה תוליד מסקנה כי להורי הילדים אין קשר לשריפה. אני בטוח כי משטרת ישראל תבצע עבודתה ותחקור את האירוע ואת כל מי שייתכן וחשוד במעשה, לרבות בני משפחתה של הגננת המתעללת".

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז נמסר: "צוותי כיבוי וחילוץ מתחנה אזורית פתח תקוה פועלים בשריפה בדירת מגורים ברחוב סנהדרין ראש העין. מדובר בבית פרטי שבער. לוחמי האש פעלו למניעת התפשטות השריפה במקביל לפעולות הכיבוי, קומת הגלריה של הבית קרסה. האירוע ללא נפגעים. למקום הוזעק חוקר דליקות (קיים חשד שישנה שייכות להפגנות המתקיימות במקום)".

השריפה ברחוב הסנהדרין בראש העין. צילום כיבוי אש

השריפה ברחוב הסנהדרין בראש העין. צילום כיבוי אש

קצין הכיבוי רשף יניב כהן: "קיבלנו הודעה על שריפת בית פרטי בראש העין ויצאנו על פי פק"ל. בהגיענו למקום תוך זמן קצר זיהינו כי קומה ראשונה וקומת הגג בוערות כליל. מיד פעלנו למניעת התפשטות השריפה למבנים סמוכים במקביל לפעולות הכיבוי. לדירה נגרם נזק כבד ולמקום הוזעק מהנדס מהרשות המקומית בשל חשש לקריסת חלקי המבנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר