רמי גרינברג, אורי אהד. צילומים מטה גרינברג, פרטי

באופוזיציה תוקפים: "נטישת הבכירים בשל אווירה שלא ניתן לנהל דיונים מקצועיים ללא חשש"

בהצעה לסדר ששלחו יחד כל חברי האופוזציה במועצת העיר הם מזהירים מפני "שיטפון של אנשי מקצוע שהחליטו לא לעבוד עם רמי גרינברג". מלשכת ראש העיר נמסר: "מדובר בהתייעלות המערכת. חברי האופוזיציה שהיו חלק מתהליך ניפוח המנגנון, כעת זועקים"

פורסם בתאריך: 24.7.19 13:54

חברי האופוזיציה במועצת עיריית פתח תקוה שלחו לראש העיר רמי גרינברג הצעה לסדר לדיון בישיבת המועצה הקרובה תחת הכותרת "נטישת עובדים בדרג המקצועי הבכיר את העירייה". רק השבוע פורסם לראשונה במלאבס כי סגנית מנהל אגף החינוך ומנהלת האגף היסודי, סיגלית הלל יאראק פורשת כשלושה חודשים לאחר שמונתה לתפקיד. כמו כן פורשת אודליה אייזנברג- מנהלת מדור השכלה ומכללת העיר.

באופוזציה מזהירים כי הם עדים לשיטפון של אנשי מקצוע בכירים ומעורכים אשר הודיעו על החלטתם שלא להמשיך ולעבוד תחת ראש העירייה המכהן, רמי גרינברג. בין הפורשים המצויינים בהצעה לסדר ניתן למנות גם את מהנדסת העיר, מנהל המוקד, מנהלת מנהל התרבות, מהלת האגף לתכנון אסטרטגי, סמנכ"ל משאבי אנוש, מנהלת האגף לחינוך על יסודי, דובר העירייה וכן עובדים נוספים.

לדבריהם, למרות ומדובר בעובדים מאגפים שונים בעירייה שאין חולק על יכולותיהם המקצועיות בעירייה "הייתה תגובת העירייה תגובה 'אוטומטית' אשר סיפרה על 'ייעול המערכת' והשתחררות מ'קיבעון' ואף כללה רמיזות כי מדובר ב'מינויים פוליטיים'… תגובה מעין זו עשויה ללמד על חשש כבד ל'טיוח' של הניסבות האמתיות אשר הובילו לפרישתם של עובדים אלו".

"במקביל, לא ניתן להתעלם מעדויות הולכות ומצטברות של עובדי עירייה על אווירה בה לא ניתן לנהל דיונים מקצועיים ללא חשש להביע באופן חופשי וגלוי דעה מקצועית", נכתב במכתב החריף. "על אווירה בה עובדים חוששים לדבר ליד חבריהם לעבודה ולהעביר ביקורת מקצועית על ראש העירייה פן יקליטו אותם ו'ירוצו' עם ההקלטה לראש העירייה כדי ל'מצוא חן בעיניו'".

בנוסף הם מציינים ש"לא ניתן להתעלם מנתונים בדבר ישיבות עבודה, בלשכת ראש העיר המתחילות באיחור ניכר והמתנהלות בצעקות".

לאור הדברים מבקשים באופוזיציה לדעת כמה עובדים פרשו מן העירייה מתחילת הקדנציה, כמה מנהלים בדרג של מנהלי מחלקה ומעלה פרשו עד כה בפועל? מהו פירוט התפקידים מהם פרשו העובדים? מהן עלויות הפרישה המיידיות והעתידיות? האם משרד הפנים משתתף בעלויות הפרישה ובאיזו עלות? כמה תקנים בוטלו בעקבות הפרישה? מהם התקנים אשר בוטלו בעקבות הפרישה? מהם התפקידים מהם פרשו אנשי מקצוע ואשר יאוישו מחדש? והאם נעשה ניסיון למנוע את פרישת העובדים או חלקם?

תגובת לשכת ראש העיר: "לאחר שנים של מנגנון עירוני מנופח ומסורבל הצליח ראש העיר רמי גרינברג לעשות שינוי משמעותי באמצעות איחוד אגפים, אפשרות לתכנית פרישה אטרקטיבית ועוד. כל אלה אפשרו התייעלות של המערכת העירונית ושיפור השירות לתושב בכל הפרמטרים ובכל תחומי החיים. חברי האופוזיציה שהיו בקדנציות הקודמות, חלק מאותו הליך של ניפוח המנגנון, כעת זועקים, אך מוטב היה כי יחרישו ויאפשרו לראש העיר להמשיך במלאכתו, ולעשות לילות כימים, למען העיר ותושביה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיר גרינברג כל הכבוד חזק וברוך אנחנו התושבים מרגישים את השינוי הטוב שעשית בעיר שיהיה לך בהצלחה הלאה

  2. עובד עיריה

    אופוזיציה בכיינית רק מייללים. ראש עיר כזה לא היה במדינה מיום קומה.
    מחזקים את ידיו. תמשיך לעשות מהפכה ולנקות אורוות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים לא רואים את הטוב שבעניין.
    כל השומן של השכר הגבוה מתפורר ונושר , תקציב השכר מצטמצם ויותר כסף מועבר לטובת הציבור.
    יישר כח לראש העיר שלנו

  4. תושב גאה

    נגמר האבטלה הסמויה וחוסר המעש של עובדי העיריה. מי שמגיע לעבודה במקום לעבוד, אין מקומו בעיריית תחת ראש העיר הנוכחי.

  5. אלון אברהם תושב

    יש לנו ראש עיר מצוין !
    לכל המלגלגים לא יעזור לכם כלום ושום דבר .
    ראש העיר רמי גרינברג יתנו לעוד 20 שנה לפחות !וכל אחד שינסה להתמודד יפול מהר מהר כמו רכבת הרים !

  6. אלון אברהם סגן מנהל תברואה ובקרת קבלנים אחר הצהרים

    ראש העיר רמי גרינברג תושבי פתח תקווה זכו במתנה ענקית

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר