מחאת השלטים בהדר גנים

המחאה מחריפה: שלטים "לא לנת"צ" נתלו על מרפסות בהדר גנים

ירון קדושים, תושב השכונה וממקימי מטה המאבק: "הדר גנים לא תהיה פרוזדור יציאה לסירקין למאות אוטובוסים ביום. לא נאפשר זאת ומבקשים לרתום את כל הגורמים נגד משרד התחבורה בדגש על עירית פתח תקוה שמחויבת לעתיד תושביה"

פורסם בתאריך: 5.8.19 18:36

תושבי הדר גנים והמטה נגד הקמת נתיב התחבורה הציבורית ברחוב מנחם בגין בפתח תקוה, החריפו בשבוע שעבר את מחאתם ותלו עשרות שלטים על מרפסות ברחבי השכונה עם הכיתוב "לא לנת"צ".

כזכור, תושבים בשכונה מתנגדים לכוונת משרד התחבורה להקים נתיב תחבורה ציבורי ברחוב מנחם בגין שחוצה את שכונת הדר גנים. על העצומה הדיגיטלית חתמו כבר אלפי תושבים ולפני כחודשיים אף התקיימה פגישה בנושא עם ראש העיר רמי גרינברג. בשבוע שעבר מכרו במטה שלטים בעלות של 40 שקלים לכל החפץ בכך.

כנס בהדר גנים עם ראש העיר בנושא הנתץ, התפוצץ. צילום באדיבות וועד הפעולה נגד הקמת הנתצ

ירון קדושים, תושב השכונה וממקימי מטה המאבק: "המאבק הזה אינו פוליטי. הוא אחד המאבקים הצודקים ביותר שידעה העיר הזו. אין תקדים בשום מקום אחר בארץ לנת"צ בלב שכונת מגורים שקטה וברחוב שקט שאינו ציר נסיעה מרכזי. מדובר ברחוב שבחלקו בקושי יש מעבר לכלי רכב אחד על נתיב אחד. הכוונה היא להרוס ארבע כיכרות יפות ולהתקין 12 רמזורים במקומם שלעיתים המרחק בין רמזור אחד לשני הוא פחות מ-30 מטרים. משרד התחבורה יזם את התוכנית כדי לאפשר יציאה נוספת מהשכונה המפלצתית שתבנה על בסיס סירקין דרך שכונת הדר גנים. הדר גנים לא תהיה פרוזדור יציאה לסירקין למאות אוטובוסים ביום. לא נאפשר זאת בכל דרך חוקית שיש בידינו. אנו מבקשים לרתום את כל הגורמים נגד משרד התחבורה בדגש על עירית פתח תקוה שמחויבת לעתיד תושביה. אנו מאמינים כי הסיוע הזה אכן מתקיים".

בעצומה שהעלו התושבים לרשת ועד כה חתמו עליה מעל ל-3,000 איש נכתב: "נתיב שכזה יפגע ללא ספק באורח החיים ובאיכות החיים של השכונה, יגרום לפקקים, לבעיות חניה ובנוסף הנת"צ יזרים לשכונה השקטה והאיכותית מאות אוטובוסים ביום. אנו תושבי הדר גנים ועמישב קוראים לראש העיר מר רמי גרינברג ולשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' להתנגד לתוכנית".

תגובת משרד התחבורה תובא לכשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכאל

    ההתנגדות – לפיתוח ולבניית הדירות על שטח בסיס סירקין שיפונה – * מריחה ריח חזק פוליטי !!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר