מתחם ירקונים צילום זאב שטרן
מתחם ירקונים צילום זאב שטרן

החלטה: עוכב ביצוע צו ההריסה למתחם ירקונים בפתח תקווה

בעקבות ערעור בעלי מתחם ירקונים נגד החלטת בית משפט השלום להרוס את המקום, החליט היום בית משפט המחוזי לעכב את ביצוע ההחלטה. בתגובה יערך במקום הפנינג גדול

פורסם בתאריך: 13.8.17 16:50

ניצחון זמני לעובדים: בית המשפט המחוזי דחה היום את צו הסגירה שהוצא למתחם ירקונים ועיכב את ביצוע ההחלטה עד להודעה חדשה. את הצו הוציא לפני מספר חודשים בית משפט השלום בכפר סבא, אולם בעלי המתחם ערערו למחוזי. משמעות ההחלטה היא כי המתחם יישאר פתוח לפחות עד למועד הערעור שיתקיים בתחילת חודש אוקטובר.

כזכור, בית משפט השלום בכפר סבא פסק קבע כי המתחם ייסגר לא יאוחר מ-1 בספטמבר, כאשר ב-1 ביוני 2018 יכנס לתוקפו צו ההריסה הראשון ל-1,700 מ"ר שטח עיקרי ועוד 300 מ"ר שטח שירות משטחי המתחם.

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט קיבלו עורכי דינם של שני הצדדים: בעלי המתחם והמדינה את הצעת בית המשפט לדחות את הצו. בהודעה שהוציאו נכתב: "אנו מקבלים את הצעת בית השפט לפיה הדיון בערעור יתקיים ביום 3.10.17 בשעה 9:00, ועיכוב הביצוע יעמוד בתוקפו עד למתן החלטה אחרת, וזאת מבלי לחזור בנו מנימוקי הערעור והבקשה".

חסימת מתחם ירקונים הבוקר. צילום טל סרוסי

חסימת המתחם ביום ראשון שעבר. צילום טל סרוסי

בהחלטת בית המשפט נכתב: "מבלי להביע דעה בגורל הערעור, נקבע דיון. עיכוב הביצוע נושא הבקשה יעמוד בתוקפו עד למתן החלטה אחרת".

לאור ההחלטה, הודיעו במתחם ירקונים היום שהם מקיימים הפנינג מיוחד. "המתחם ממשיך לפעול כרגיל בכל ימות השבוע כולל בשבתות. בתאריך ה-27 באוגוסט עד ה-2 בספטמבר ייערך הפנינג חגיגי לרגל חזרה לבית הספר עם מבצעים דוכנים והנחות מיוחדות".

נזכיר כי בחודש שעבר הפגינו עשרות עובדים של רשת "אייס" בכניסה לעירייה בדרישה לארכה בת שנתיים כדי שהרשת תוכל להיערך במיקום חלופי ובכך לא תפטר את העובדים. בשבוע שעבר התקיימה הפגנה נוספת בכניסה למתחם כאשר עובדי המתחם חסמו את הכניסה לתחנת הרכבת סגולה שנמצאת בסמוך, מתוך מטרה להעלות את המודעות שסגירת המתחם תגרום גם לסגירת החניון שמשרת את הרכבת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר