עימות בין תושבים בכפר גנים לבין המפגינים. צילום צביקה שטרן

צפו: לתושבי כפר גנים נמאס, אז הם התעמתו עם המפגינים

מידי ערב מפגינים בני הקהילה האתיופית בשכונה, נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה לפרסם את סרטון הירי שגרם למותו של סלומון טקה ז"ל. התושבים מוחים על השימוש באמצעי הגברה עד השעות המאוחרות של הלילה. אתמול התרחש העימות הראשון

פורסם בתאריך: 12.8.19 10:56

לתושבי כפר גנים נמאס. אם בעבר היו הפגנות מחאה נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט רק מידי מוצאי שבת, וזאת בענייין החקירה נגד ראש המממשלה בנימין נתניהו, הרי שבאחרונה נוספו לכך הפגנות מידי ערב של בני הקהילה האתיופית, במחאה על התנהלות החקירה בעניין מותו של סלומון טקה ז"ל מירי שוטר. אתמול בערב התעמתו תושבים עם המפגינים שהגיעו למחות בסמוך לכיכר הכבשים שבשכונה, כפי שעשו גם בשבוע שעבר.
המפגינים דורשים מהיועץ המשפטי לממשלה לאשר את פרסום סרטון הירי שהוביל למותו טקה לפני מספר שבועות ועורר סערה גדולה. בשבוע שעבר החלו המפגינים להגיע מידי ערב וקראו קריאות מחאה עם אמצעי הגברה, מה שמפריע לתושבים בשכונה בשעות הערב. חלקם טענו בשבוע שעבר שהם מתקשים לשמוע אחד את השני בתוך הבית.

צפו בעימות (צילום באדיבות תושבת השכונה דליה מתיתיהו)

אתמול ירדו חלק מהתושבים להתעמת עם המפגינים. "גם אתמול הייתה הפגנה של הקהילה האתיופית במקום", אומר תושב השכונה צביקה שטרן, "ירדנו כמה תושבים והתפתח שם עימות. היה שם ממש בלאגן. הם קראו שוב קריאות במגפון, מה שמפריע לתושבים. היו שם שוטרים שלא יכולים לעשות כלום כי זו הפגנה חוקית, והם אמרו לנו שאם אנו רוצים אז שנפנה לבג"ץ. אין פה עניין של שמאל או ימין, אבל זה היה פשוט נורא. יש בבניינים ליד ילדים, ועד 11 בלילה הם סובלים כאלו רעשים. אין אף שכונה בארץ שיש לה כזאת בעיה. אתמול היו שם עימותים מילוליים בעיקר ואפילו כמעט הרמת ידיים. פשוט לא נורמלי לחיות ככה שכל לילה תבוא קבוצה אחרת להפגין".
כזכור, בשבוע שעבר הגיעה העירייה לחלק דוחות למפגינים בשל השימוש במגפון, אך במשטרה פנו ביום חמישי לראש העיר רמי גרינברג ואמרו שמדובר בהפגנות חוקיות ושיש להימנע מחלוקת דוחות למפגינים.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. וילו

    מה הבעיה? תביאו רכב ענק כמו של הברסלבים ואיך שהם מתחילים לבלבל תשכל ישר מוסיקה פצצות בווליום חולני. פשוט לא ישמעו מילה ממה שהם צועקים. להרוס להם את המגפון עם מגהפון פי 900 יותר גדול. למה מה הם יעשו

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר