בכפר גנים הערב צילום באדיבות התושבים

צפו בתגובה להפגנות בכפר גנים: רכב עירוני שמשמיע מוזיקה וסגן ראש עיר שרוקד ומפזז

בסרטונים שפרסמו שני משתמשי טוויטר נראה רכב עירוני מצויד במערכת הגברה משמיע מוזיקה בכפר גנים כדי להפריע למפגינים. סגן ראש העירייה, צדוק בן משה, נראה רוקד במקום. מכבד את עיריית פתח תקוה? תחליטו בעצמכם

פורסם בתאריך: 14.8.19 13:29

נמשך המאבק בין תושבים למפגינים בפר גנים ג'. כפי שפורסם במלאבס מפגינים מזה שבוע מידי ערב בכיכר הכבשים בשכונה בני הקהילה האתיופית. הם מוחים על התנהלות החקירה בעניין הריגתו של סלומון טקה ז"ל מירי של שוטר ודורשים לפרסם את סרטון הירי.

כנסו לקרוא על האירועים בכפר גנים

בשבוע שעבר נתנה העירייה דוחות למפגינים על השימוש באמצעי הגברה, אך המשטרה הורתה לעירייה להימנע מכך. שלשום בערב התרחש עימות בין המפגינים לתושבים, עימות שכמעט וגלש לאלימות. אתמול בערב (שלישי) התווסף למטרד של התושבים רכב עירייה מצויד במערכת הגברה, שהשמיע מוזיקה כדי להפריע למפגינים, אך בוודאי הפריע לתושבים. בסרטונים שפורסמו על ידי שני משתמשי טוויטר (לינקים לסרטונים בהמשך) נראה רכב העירייה עם הרמקולים ונשמעת המוזיקה, וכן נראה סגן ראש העירייה, צדוק בן משה רוקד ומפזז. אחד ממשתמשי הטוויטר טען לכאורה כי חלק מהריקודים, וכך גם המוזיקה, היו במקביל לכך שהמפגינים הקריאו את רשימת שמות הקורבנות מבני הקהילה.

צפו בסרטונים מהטוויטר: 

https://twitter.com/GezachewF/status/1161536707067600896?s=19

 

צפו בסרטון שצילם אחד התושבים:

להלן תגובת לשכת דובר העירייה: "אחרי דחיית העתירות שהעירייה הגישה בנושא לבג"צ ולאחר שהמשטרה מנעה את צעדי האכיפה שנעשו עד כה, עיריית פתח תקוה שוקלת את צעדיה כדי למנוע את סבל התושבים ופועלת בהתאם לחוק. הבוקר ניהלנו דיונים עם צמרת המשטרה ומקווים שכבר במהלך היום תצא החלטה על מיקום הפגנה חדש כדי שהתושבים לא יפגעו. ההפגנות בכפר גנים הפכו למטרד של ממש עבור התושבים הגרים באזור וראש העיר לא נשאר אדיש אליהן. לצד הפעילות המשפטית והמנהלתית שנעשית בנושא, ראש העיר החליט גם על שורת פעולות מחאה, בתקווה כי המוטיבציה של המוחים תפחת והשקט יחזור לשכונה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אזרחית

    עוד אחד מגלויי הגזענו והפרת זכויות אזרחים מצד עיריית פ"ת. לא מפתיע…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר