דרך גישה למתחם ירקונים באדיבות העירייה

זוכרים את המאבק הלוהט? העירייה חנכה דרכי גישה חדשות וחניון לטובת נוסעי הרכבת בתחנת סגולה

ביוני נסגר מתחם ירקונים בהוראת בית המשפט ואיתו נחסם החניון ונחסמו דרכי הגישה, מהלך שלווה במאבק סוער בין העירייה לבעלי המתחם. היום השיקה העירייה דרכי גישה חדשות שעוברות ממערב למתחם וחניון חדש

פורסם בתאריך: 12.9.19 16:24

חודשים ארוכים אחרי המאבק המתוקשר בין בעלי מתחם ירקונים לעיריית פתח תקוה על דרכי הגישה ועל החנייה של נוסעי הרכבת מתחנת סגולה באיזור, חנכה העירייה היום (חמישי) בשעה טובה דרכי גישה חדשות למתחם הרכבת וכמו כן חניון חדש. דרכי הגישה לתחנת הרכבת סגולה הושקו היום במתחם הרכבת שנמצא במתחם ירקונים שנסגר. הדרכים עוברות ממערב למתחםבניגוד לדרכים שנסגרו על ידי בעלי המתחם ואשר עברו מדרום לתחנה.
מדובר בתחנת רכבת אשר בקרבתה חונים מידי יום כלי רכב רבים של תושבים אשר מגיעים בכדי לנסוע ברכבת. במתחם פעל בעבר מרכז מסחרי ירקונים, שנסגר בהוראת בית המשפט, ואיתו גם דרכי הגישה לתחנת הרכבת והחניון של המתחם. ביוני האחרון, סגרו בעלי הקרקע את דרכי הגישה לבאים לרכבת, מה שגרם לכך שמי שרצה להגיע לרכבת, נאלץ להחנות מאות מטרים ממנה, וללכת מרחק גדול ברגל.

כנסו כאן לקרוא על המאבק בין העירייה לבעלי המתחם

בעירייה מציינים כי עם סגירת הצירים, קיבל ראש העירייה רמי גרינברג החלטה להקים דרכי גישה חלופיות וכן להקים חניון עירוני זמני שיאפשר לתושבים לחנות בסמוך לתחנה, זאת על ידי הסדר מול בעלי הקרקעות באיזור.
"אחרי סאגה משפטית שנערכה שנים רבות ובסופה פסק בית המשפט על סגירת האזור, נכנסנו לעובי הקורה ופעלנו כדי לפתור את המשבר שנכון שהיה נפתר הרבה קודם – בקדנציות קודמות", אומר גרינברג. "עם כניסתי לתפקיד ביקשתי מכל הגורמים העירוניים וגורמים נוספים לזרז תהליכים ולהכשיר את המקום לטובת הבאים לרכבת. בשלושת החודשים האחרונים הובלנו פרוייקט עיקש ונחוש אל מול כל הסבך הבירוקרטי והמשפטי שנוצר והיום ניתן לברך על המוגמר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר