היציאה מהבניין החדש של אינטל

הבניין חכם, היציאה מהחניון הרבה פחות: צפו בבלאגן בקרית אריה

תושב שעובד בסמוך לבניין החכם של אינטל תיעד את מה שקורה ביציאה מהחניון של הבניין. הוא מסביר: היציאה מהחניון מסוכנת בגלל היעדר תמרורים ונסיעה על המדרכה

פורסם בתאריך: 16.9.19 16:53

שבוע לאחר השקת הבניין החכם של אינטל באזור התעשייה קריית אריה, ולמאות כלי רכב שיוצאים מהמתחם מידי יום, אין הכוונה מתומררת. בתלונה שהעלה תושב שעובד באזור, הוא ציין כי מאז ההשקה של הבניין, מי שיוצא מהחניון לכיוון הצומת, אין לו תמרור כלשהו, לא של מתן זכות קדימה, דבר שעלול לדבריו ליצור חשש לתאונות.

בסרטונים שצילם ניתן לראות את המתרחש כאשר יוצאים מהחניון. לצורך יציאה מהחניון הרכבים נוסעים דרך מדרכה עליה ישנם הולכי רגל ורוכבי אופניים.

הוא מוסיף ומציין כי אף פנה לעירייה וקיבל תשובה כי המצב הנוכחי אושר. בתמונות שצילם ניתן לראות כי אכן יש סימון על הכביש של פניה ימינה או שמאלה, אך אין תמרור כלשהו, דבר שלרוב אינו שכיח בצמתים, בייחוד בצמתים מרכזיים באזורי תעשייה שכאלו. "אני עובד בבניין באיזור התעשייה, באזור של הבניין החדש", הוא אומר, "פתחו עכשיו את בניין אינטל החדש, שנחשב לחכם ביותר בעולם, ברחוב השפלה. היציאה מהחניון שלהם מול הצומת של השפלה והתנופה. רכבים יוצאים מהחניון ימינה, שמאלה וישר, בלי תמרור, בלי הכוונה, בלי שדה ראייה. בעירייה אומרים 'תכנית התנועה אושרה'. זה לא סביר בעיני, ויש לי חשש גדול יהיו שם תאונות בקרוב".

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "מדובר בצומת שבוצעו בו הסדרי תנועה אשר אושרו על ידי המשטרה. באשר לטענה כי אין תמרור מחוץ לחניון – נציין כי במסגרת הסדרי התנועה הרשות הציבה תמרור במקום. בכל אופן, העירייה תבדוק את הנושא ובמידת הצורך תפעל להצבת תמרור חלופי בהקדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר