השירותים בפארק יד לבנים צילום נדיב ורסנו

צפו: גם השירותים בפארק יד לבנים במצב גרוע

כשבועיים אחרי שנחשף כי השירותים בפארק יצחק אוחיון מוזנחים ולא מתוחזקים, מתברר כי גם השירותים בפארק יד לבנים במצב דומה

פורסם בתאריך: 23.9.19 09:53

לפני כשבועיים נחשף כזכור מצבם הגרוע של השירותים בפארק הגדול. אתמול והיום ניתן לראות כי גם השירותים בפארק יד לבנים, שגם הוא פארק מרכזי שמשמש תושבים רבים מהאזור, במצב מוזנח. בתמונות וסרטונים שצולמו אתמול והיום בפארק על ידי נדיב ורסנו, פעיל חברתי מהעיר, ניתן לראות גרפיטי רבים, מחסור בנייר טואלט, וגם מחסור בתאורה. יש לציין כי הגרפיטי הוא אומנם בשל ונדליזם של באי המקום, אך עם זאת, המצב הנוכחי מחייב פעילות מצד העירייה, הן בחידוש בשירותים, והן במישור האכיפה.

"מדובר בשירותים הציבוריים ביד לבנים, והם נמצאים בצמוד לגן חי", אומר ורסנו, "השירותים משרתים את כל מי שמגיע לפארק בכלל. הגעתי לשם היום והלא היה נייר טואלט, הכל היה מלא גרפיטי. הייתי שם גם אתמול בלילה ולא היה אור, ובשירותים של הנכים אין בכלל מנורה. גם בלי נייר ובלי אור, אי אפשר בכלל להשתמש בשירותים הללו. כל זאת בהמשך לשירותים בפארק הגודל, שגם שם לא היה נייר, לא היה אור והדלת הייתה שבורה. אולי צריך בשעות הלילה לסגור את השירותים בפארק יד לבנים כדי למנוע ונדליזם, או שהשיטור העירוני יגיע למקום בלילות".
כזכור, לפני כשבועיים, ולאחר שהתגלה מצבם של השירותים הפארק הגדול, ציינו בעירייה כי מדובר בוונדליזם, אך עם זאת שהם יפעלו לטפל בנושא ולחדש את השירותים.

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "עם כניסתו לתפקיד ביצע ראש העיר, רמי גרינברג, סיור בפארקים והנחה את הגורמים הרלוונטים בעירייה לטפל במפגעים שמקורם במעשי וונדליזם. כמו כן, בוצעו שדרוגים רבים במתקני הפארקים לרווחת התושבים והמבקרים. לצד נקיון השירותים שיבוצע בהקדם, גם הפעם העירייה תטפל בשירותים ככל שידרש ותבחן דרכים להגברת האכיפה והבאת המזיקים לדין. נציין כי העירייה מבצעת בימים אלו שיפוץ בשירותים בפארק יצחק אוחיון וזאת במטרה שיונגשו לציבור במהירות ובאופן המיטבי. בנוסף, הגורמים המוסמכים מטעם העירייה מקיימים בימים אלו סיורים במתקנים העירוניים בפארקים השונים ומבצעים בהם את התיקונים הנדרשים. בהזדמנות זו נבקש מהתושבים להקפיד על שמירת המבנים ולדווח למוקד העירוני בזמן אמת על מעשי הונדליזם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר