אחד החשודים שהוסגרו ברצח עדיאל תורתי
שני החשודים ברצח עדיאל תורתי שהוסגרו לישראל (בפנים מטושטשות) צילום דוברות משטרת ישראל

התפתחות דרמטית בחקירת רצח עדיאל תורתי ז"ל בפתח תקוה: שני חשודים נוספים הוסגרו לישראל מרוסיה

הם חשודים במעורבות ברצח ובשיבוש הליכים. שניהם, בני 16 ו-18, נמלטו לאומן מייד לאחר הרצח ולאחר מכן לרוסיה. מעצרם הוארך הבוקר בשבעה ימים

פורסם בתאריך: 31.10.19 07:34

עדכון אחרון: 31.10.19 10:48

התפתחות מפתיעה בחקירת רצח עדיאל תורתי בפתח תקוה בינואר השנה, הייתה הבוקר כאשר הושלם הליך הסגרתם לישראל של שני חשודים נוספים ברצח. בתום הליך מאומץ ובמבצע נחוש של משטרת ישראל, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת רוסיה ונספח משטרת ישראל ברוסיה, הוסגרו היום, יום חמישי, שני חשודים נוספים, בגילאי 16 ו-18 ברצח עדיאל תורתי מיום 20.1.19 בפתח תקוה. בהמשך הבוקר הוארך מעצרם בבית המשפט בשבעה ימים, עד ליום 6.11.

עדיאל תורתי

עדיאל תורתי ז"ל

שני החשודים במעורבות ברצח עזבו את הארץ מיד לאחר הרצח, שעה שמתנהלת נגדם חקירה פלילית. עם תחילת חקירת הרצח של עדיאל תורתי, עלה החשד כי מלבד שני החשודים שנעצרו ושנגדם הוגשו כתבי אישום ובקשות מעצר, ישנם שני חשודים נוספים המעורבים ברצח ובשיבוש הליכי חקירה ומשפט. במהלך החקירה התברר כי החשודים נמלטו לאומן ובחלוף כחצי שנה נמלטו לרוסיה. עם הגעתם לרוסיה, החשודים נעצרו ומאז הם במעצר בידי משטרת רוסיה.

כנסו כאן לקרוא על פענוח הרצח

כנסו כאן לקרוא על כתב האישום נגד שני החשודים המרכזיים הנאשמים בניסיון לרצח

הזירה בה נמצאה גופת עדיאל תורתי ז"ל צילום זאב שטרן

הזירה בה נמצאה גופת עדיאל תורתי ז"ל צילום זאב שטרן

מאז, נקטה המשטרה בשיתוף המחלקה הבינלאומית בפרקליטות, במהלכים מאומצים וממושכים, על מנת להביא לאיתורם והבאתם ארצה של שני החשודים לצורך חקירתם בגין החשדות המיוחסים להם. במסגרת זו הוגשה זה מכבר בקשת הסגרה בעניינם לרשויות הרלוונטיות בחו"ל, שכאמור הושלמה היום עם מעצרם בנתב"ג.

החקירה מלווה על ידי פרקליטות מחוז מרכז.

מהמשטרה נמסר עוד כי השלמת הליך ההסגרה היום הינה ביטוי נוסף לפועלן הנחוש של המשטרה, הפרקליטות ושאר רשויות האכיפה ולשיתוף הפעולה ההדוק עם רשויות אכיפה בעולם, אשר אינו תחום בגבולות הזמן. משטרת ישראל תמשיך לפעול למיצוי הדין עם עבריינים וידעו כל מפרי החוק כי ידה של המשטרה משגת בכל זמן ובכל מקום.

אחד החשודים שהוסגרו הבוקר – בפנים מטושטשות ועם אזיקים צילום דוברות המשטרה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר