ישי ברג ז"ל וההנצחה בקיוסק שבט ראשונים. צילומים זאב שטרן, באדיבות המשפחה

"הצופים היו הבית הראשון שלו". שבט ראשונים קיים אירוע הנצחה מרגש לזכרו של ישי ברג ז"ל

ברג עבר שלוש השתלות כליה, ולפני כחמש שנים, לאחר שההשתלה השלישית הצליחה, החל לנהל חיים רגילים. למרבה הצער, הוא נפטר לפני כשנה מדום לב

פורסם בתאריך: 14.11.19 15:25

ביום שישי האחרון התקיים בשבט הראשונים אירוע הנצחה לישי ברג ז"ל, בוגר השבט, שנפטר לפני כשנה ממחלה והוא בן 34 בלבד. במהלך היום התקיים בשבט יום ספורט והגדודים התחרו בתחרויות שונות. לאחר מכן הם צפו במשחק ראווה של השכבה הבוגרת בשבט נגד בוגרי השבט. בתום המשחק, התקיים טקס לזכרו של ישי ז"ל, שהיה גם ממייסדי הקיוסק בשבט. מעל דלת הקיוסק נקבעה לוחית לזכרו  ועליה נכתב: "קיוסק ראשונים על שם ישי ברג זכרו לברכה".

"זה אירוע שהצופים ארגנו והפיקו, בשיתוף פעולה עם בוגרי השכבה שלו", מספרת האם ניצה, "כל השכבה שלו מגדוד תבור הגיעו וכמובן בוגרים מהעבר וזה היה אירוע מאוד מרגש. ישי היה מחובר לצופים מכיתה ה' ועד אחרי הצבא ומבחינתו הצופים היו הבית הראשון שלו. אני חושבת שזה שקראו את הקיוסק על שמו, זה בדיוק הוא, זו ההנצחה שהכי מתאימה לו", היא מסכמת.

ישי ברג ז"ל. צילום זאב שטרן

ישי ברג ז"ל. צילום זאב שטרן

ההנצחה לישי ברג ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

בגיל 24 נאלץ ישי ז"ל לעבור השתלת כליה לאחר שכליותיו הפסיקו לתפקד. תחילה תרמה לו אמו ניצה כליה אך הגוף דחה את הכליה. לאחר מכן עבר השתלה נוספת, שגם אותה הגוף דחה. לבסוף, לפני כחמש שנים, עבר השתלה שלישית שהצליחה. ברג נפרד ממכונות הדיאליזה והחל חיים רגילים, חזר לעבוד, ושכר דירה במרכז העיר, אך לפני כשנה נפטר מדום לב. ישי היה מוכר ואהוב גם בקרב אוהדי הפועל פתח תקווה, הקבוצה אותה אהד, ומידי שישי היה מגיע למשחקים ואף מפרסם על כך בפייסבוק שלו. הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים. הוא למד בבית ספר הרב תחומי ב', ושירת ביחידת עוקץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר