עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
עיריית פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

הצעירה שהתלוננה נגד הבכיר בעיריית פתח תקוה על הטרדה מינית מדברת על הכל: "מצידי שיעשו לי פוליגרף"

בשיחה עם מלאבס היא מספרת שנשלחה לעירייה ממטה מפלגה עבורה עבדה בבחירות כדי לקבל תשלום. "הוא תפס לי ביד במותניים, הוא פגע בי מאוד", היא טוענת. תגובת הבכיר לדברים שאמרה הצעירה היום עדיין לא התקבלה

פורסם בתאריך: 10.12.19 19:19

ביום שני הסעירה את העיר הידיעה על תלונה בגין הטרדה מינית שהגישה צעירה נגד בכיר בעירייה. היום, יום שלישי, היא פירטה את גרסתה להשתלשלות הדברים. יש לציין כי בתגובתו ביום שני הכחיש הבכיר את הדברים באופן גורף ואמר אינו מכיר מקרה כזה ויש מי שמנסים להפיל אותו. זאת לפני שהצעירה פרטה את גרסתה. היום לא הגיב הבכיר לפניות מלאבס, נביא כאן את תגובתו המלאה כשתימסר לנו.
הצעירה תיארה תחילה מדוע הגיעה לעירייה. "אני לא אוהבת ללכת סתם ככה לעירייה והזמן שלי מאוד יקר", היא אומרת, "אבל במקרה המדובר, מאז הבחירות האחרונות לא קיבלתי את התשלום המגיע לי, והתחלתי לדאוג. הלכתי למטה של המפלגה שבה שעבדתי וכמעט ולא היו שם אנשים, וכל פעם אמרו לי משהו אחר. פעם אחד אמרו לי שיבדקו זאת, ופעם אחרת אמרו שעוד מעט יעבור לי הכסף וכו'. בשלב מסוים נאמר לי ללכת ללשכה מסוימת בעירייה וששמה ידאגו לי, וזאת למרות שפועל לתשלום שלי אין שום קשר ללשכה הזאת. באותו היום בצהריים הגעתי לעירייה והמתנתי מחוץ לאותה לשכה ונאמר לי שיבדקו זאת, והייתי שם בערך שעתיים או שלוש עד שביקשו ממני לעזוב את המקום ואני סירבתי. הרגשתי שמייבשים אותי. בזמן שאני מחכה עבר במקום אותו בכיר, שהוא לא הבכיר שבאתי ללשכה שלו, ודיבר איתי על התשלום, ואמר לי שעד סוף היום הוא ידאג לי, הוא ניסה להרגיע את העניינים. הוא אמר לי שאשב במשרד שלו. לאחר שכולם הלכו, אמרתי לו מה קורה לגבי הכסף שלי. ואז הוא אמר פתאום שלא היה דבר כזה ושאני משקרת. אמרתי לו שאיך הוא אומר לי דברים כאלו אחרי שאת כל היום שלי בזבזתי פה. בזמן הזה הוא סידר את המשרד, ולאחר מכן כיבה את האור והתיישב מולי. הוא ביקש ממני שאני אתקרב אליו והוא יסביר לי, אמרתי לו שאני לא רוצה, ואז הוא תפס לי ביד ובמותניים. באותו הרגע נתתי לו סטירה וברחתי מהמשרד. בנוסף, ועוד לפני כן, הוא שאל אותי אם אני באמת צריכה את הכסף, וזה מאוד העליב אותי. איך אדם בגילו יכול להגיד לי משפט כזה? זה הכסף שלי שמגיע לי ועבדתי בשבילו משש בבוקר עד עשר בלילה".
אותו בכיר טוען שלא היה דבר כזה ושאין לו מושג על מה מדובר.
"ברור שהוא יגיד שלא היה דבר כזה, כי הוא בעל תפקיד בכיר. מצידי שיעשו לי פוליגרף, וכבר עברתי פעם אחת פוליגרף לצורך תפקיד שקיבלתי. זה ברור שהוא יגיד שאני משקרת. הוא פגע בי מאוד".
כזכור, אתמול, עוד לפני שהצעירה מסרה את גרסתה להשתלשלות האירועים, אמר הבכיר: "לא מכיר כזה דבר, ואם המשטרה תפנה אלי אז אני אתייחס לזה. לא זומנתי לחקירה או משהו כזה. אני נפגש עם מלא תושבים, ולא זכור לי מקרה חריג כלשהו, וגם לא מישהי שיצאה נסערת ממני. לא חסרים אנשים שירצו לנסות להפיל אותי. לפעמים אני נחמד ואומר מילה טובה גם לגברים וגם לנשים, אך לא משהו חריג שמהווה הטרדה מינית. ברגע שיפנו אלי, אם יפנו, אדע על מה מדובר והאמת תצא לאור".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר