יוסף קהלני ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

"היה איש משפחה יקר לבנות ולנכדים שלו". יוסף קהלני מפתח תקוה נהרג בתאונת האוטובוס בכביש 40

קהלני ז"ל היה בן 79 במותו, הוא הותיר אחריו שלוש בנות ו-14 נכדים. אחיינו, אבנר קהלני, עובד אגף ההנדסה בעיריית פתח תקוה, אמר: "זו בשורה מאוד קשה ומאוד קשה לכולם לעכל זאת, הוא היה בנאדם טוב ואיש של שלום"

פורסם בתאריך: 23.12.19 13:43

יוסף קהלני בן 79 מפתח תקוה, הוא אחד מארבעת האנשים שנהרגו אתמול (ראשון) בערב בתאונה של אוטובוס אגד בקו 947 בכביש 40 סמוך לצומת בדק. יוסף ז"ל השאיר אחריו שלוש בנות, איריס, אורנה ודקלה, ו-14 נכדים. התאונה התרחשה, אתמול, יום ראשון, לקראת השעה שבע וחצי. הוא יובא היום למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

כנסו כאן לדיווח המלא על התאונה ולסרטונים מהזירה

משפחתו של יוסף סיפרה שהוא היה אדם מדהים, איש טוב לב ואיש מצוות. המשפחה התגוררה בשכונת שעריה. אבנר קהלני, עובד במחלקת ההנדסה בעירייה, אחיינו של יוסף ז"ל, אמר למלאבס: "הוא היה בנאדם מיוחד שהתחנך במשמר השרון וחזר בתשובה לפני מספר שנים. היה איש משפחה ואהוב מאוד, למד עם אנשים גדולים. איש משפחה יקר לבנות ולנכדים שלו. זו בשורה מאוד קשה ומאוד קשה לכולם לעכל זאת, הוא היה בנאדם טוב ואיש של שלום. הוא הרבה לנסוע לירושלים, היתה לו שם חברותא והוא היה לומד תורה. זו אבידה קשה".

יוסף קהלני. צילום באדיבות המשפחה

יוסף קהלני. צילום באדיבות המשפחה

בתאונה נהרגו ארבעה נוסעים, שלוש נשים וקהלני ז"ל, ונפצעו 14 נוסעים שהיו על האוטובוס ופונו לבתי החולים השונים באזור. נהג האוטובוס אף הוא פונה לבית החולים ושם נחקר לאורך שעות הלילה. מוקדם יותר היום האריך בית המשפט השלום בראשון לציון בארבעה ימים את מעצרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות ונהיגה בקלות דעת. הוא החל את עבודתו באגד לפני כשנתיים.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר