מפגינים מול ביתו של חבר המועצה אורי אהד

צפו: מתפללים ממתחם הקטורת הגיעו בערב אל ביתו של אורי אהד

המתפללים מחו על הפרסום אתמול בו אמר אהד כי מבנים במתחם נבנו ללא היתר וניתנו להם שלא בהתאם לנוהל. בנוסף הם הכחישו כי הם קוראים קריאות גנאי לעבר נשים ומעירים להן על לבושן

פורסם בתאריך: 24.12.19 08:41

כ-40 מתפללים הגיעו אמש (שני) להפגין מול ביתו של חבר המועצה וחבר סיעת הביצועיסטים, אורי אהד. זאת בעקבות הכתבה על כך שסמוך 'למתחם הקטורת' בשכונת שעריה, הוקם בית כנסת, כאשר לטענת סיעת הביצועיסטים המבנים במקום על פי רישומי מנהל ההנדסה הם לכאורה ללא היתר בניה ועל שטח בבעלות עירונית. עוד נטען בכתבה שאחד מהם נמסר לקבוצת מתפללים ללא הקצאה חוקית ואישור וועדת ההקצאות העירונית. לצד זה התלוננו התושבים המתגוררים בסמיכות על כך שבאי בית הכנסת מטרידים את הנשים העוברות במקום, קוראים להן קריאות גנאי ומעירים להן על לבושן. תלונות נוספות היו על כך שהם מתפללים בקול רם ומשמיעים מוסיקה חזקה.

"לקראת השעה עשר, אני שומע קולות וצעקות מתחת לבניין", מספר אהד, "אני מסתכל מהחלון ורואה קבוצה של אנשים שצועקת בקול, אחרי כמה דקות, נשמע צלצול בדלת הדירה שגם העיר את הילדים והבנתי שהמפגינים הגיעו אלי וירדתי לדבר איתם. הם באו אלי בטענות וביקשו שאעזוב אותם. אני חייב לציין שהיתה שיחה עניינית והסברתי להם על התלונות שהגיעו, החל מהתלונות על ההטרדה מול הנשים, דבר שלטענתם לא נכון, למרות שזה הגיע יותר מאישה אחת ובהמשך אמרתי להם שרמי גרינברג מאשר שימוש בשטח עירוני וכסף עירוני בניגוד לחוק וציינתי שמדובר בשימוש במשאב ציבורי ויש נוהל מסודר. הסברתי להם שצריכים להגיש בקשה ולא ייתכן שהם יישבו במבנה ללא היתר וללא רישיון, שקודם כל זה מסוכן ושנית העירייה אמורה לאכוף נגד היתר ולא לשפץ וזה מאוד חמור".

אהד מוסיף שבשלב מסוים הגיעה למקום ניידת משטרה. "אני לא הזמנתי את הניידת וגם אמרתי לשוטר שהכל בסדר ואנחנו מדברים וזה חלק מהעניין של להיות נבחר ציבור. אני לא חושב שהם הסכימו עם הדברים שלי, להבין הם הבינו. הדגשתי שזה לא משהו אישי נגדם ורמי מנצל אותם וצריך לעשות זאת בצורה מסודרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר