היכל התרבות הבוקר צילום פרטי
היכל התרבות הבוקר צילום פרטי

תלמידי אחד העם הגיעו הבוקר לפעילות בהיכל התרבות ונדהמו לגלות שלטים של הליכוד

הערב יתקיים בהיכל כנס בחירות של הליכוד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחד התלמידים: "היו באולם פעילים שתלו שלטים והתחילו צעקות".העירייה: "המפיק של האירוע טעה"

פורסם בתאריך: 4.2.20 10:39

תלמידים מתיכון אחד העם ומורים מבית הספר, שהגיעו הבוקר לפעילות בהיכל התרבות, נדהמו לגלות שהמקום מקושט כולו בשלטים של הליכוד. חלק מהתגבות היו זועמות, הן מצד תלמידים והן מצד מורים.

מדובר בתלמידי י' – י"ב שהגיעו להרצאה של יובל אברמוביץ' – "תגשימו את החלומות שלכם", זאת לרגל קבלת התעודות של המחצית הראשונה של שנת הלימודים. את פני התלמידים קיבלו שלטים של הליכוד, זאת לקראת כנס בחירות שיתקיים בהיכל הערב בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, השרים ישראל כץ ומירי רגב, וראש העירייה רמי גרינברג. "התלמידים הגיעו להיכל לקראת השעה שמונה בבוקר ומה שקיבל את פנינו זה שלטי ליכוד ובנימין נתניהו בתוך האולם", אומרת מורה מהתיכון, "זה חמור מאוד, כי בין התלמידים, יש גם תלמידים שהם בעלי זכות בחירה".

לטענת נוכחים באולם לאחר דין ודברים, מנהלת האולם דאגה להסיר את השלטים. "זה לא בסדר וזו ממש תעמולת בחירות", אומר תלמיד משכבת י"ב, "היו באולם פעילים שתלו שלטים בזמן שנכנסנו לאולם ולא מעט תלמידים התעצבנו על זה. התחילו צעקות וחלק מהמורים והתלמידים ממש כעסו וביקשו מהם להוריד את השלטים. בסוף, הם הסכימו להוריד את השלטים וההרצאה התחילה".
תגובת לשכת דובר העירייה: "ההפקה של מטה הליכוד הארצי ששכרו את האולם לקראת האירוע בערב הגיעו בבוקר מוקדם כדי להכין מראש את האולם לאירוע המרכזי שיתקיים בערב. טעה המפיק ועל אף ההנחיות שניתנו לו להכין את האולם מאוחר יותר במהלך היום, הם החלו בהכנות מיד בבוקר. עם קבלת התלונה הבין צוות ההפקה הארצי כי טעה והגיע באופן מידי להסיר את השלטים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אחד מהעם

    ממש מאמינים לערמומי הליכוד שזה ב"טעות". גם בבחירות הקודמות נעשו עבירות על חוק הבחירות ברשתות החברתיות.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לליכוד מותר להשכיר נכס עירוני לתעמולת בחירות ,
    הבעיה החמורה יותר מי שמתנגד לראש העיר הוא אוסר לעשות שימוש בנכס ציבורי .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר