ניידת משטרה. צילום זאב שטרן
ניידת משטרה. צילום זאב שטרן

המשטרה עצרה חשוד במעשה מגונה בילדה במרכז העיר

המקרה אירע לפני כחודש. הילדה סיפרה על גבר שעקב אחריה ותקף אותה בכניסה לבניין בו היא מתגוררת. אמה סיפרה אז למלאבס שהילדה צרחה ובעטה בו והצליחה להבריח אותו

פורסם בתאריך: 17.2.20 15:08

המשטרה הודיעה כי עצרה חשוד בביצוע מעשה מגונה בילדה בת 8 במרכז פתח תקוה. על המקרה, שהיה באמצע חודש שעבר, פוסם בהרחבה במלאבס. אמה של הילדה סיפרה אז כי מדובר בגבר שעקב אחרי בתה, בכניסה לבניין בו הם מתגוררים ניסה לתקוף אותה ולגרור אך היא צרחה ובעטה בו והצליחה להבריח אותו.

כנסו כאן לקרוא את הכתבה הקודמת שפורסמה במלאבס בנושא

בהודעת המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל עצרה גבר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה מאזור השרון. מעצרו הוארך בבית המשפט. לפני כחודש התקבלה במשטרת ישראל תלונה על חשד לעבירות מין שבוצעו ע"י חשוד בקטינה (8) מאזור השרון. היום אותר חשוד (בן 53 מאריאל) והובא לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נעצר. בדיון שהתקיים היום בבימ"ש השלום בפ"ת הוארך מעצרו של החשוד ב-4 ימים נוספים ועד ליום 20.2.20. מבדיקה מתברר כי מדובר באותו מקרה עליו דווח במלאבס. הילדה הותקפה במרכז העיר, כאשר חזרה לביתה מחברה. לדברי בני המשפחה, על פי תיאור הילדה, ולפי מה שעולה מסרטוני מצלמת אבטחה בבית סמוך, התוקף היה הוא בחור גבוה, רזה, עם כיפה סרוגה על ראשו שהחזיק תיק או שקית.

"ביום חמישי, הבת שלי הייתה אצל חברה", סיפרה אז אמה של הילדה למלאבס, "בדרך כלל אנחנו מחזירים אותה הביתה, אך אני לא הרגשתי טוב והאמא של החברה החזירה אותה. כשהם היו שלוש דקות מהבית, הבת שלי אמרה להם שהבית קרוב והיא יכולה לחזור לבד. מהרגע שהם עזבו אותה, היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה ולכן היא החליטה לעשות סיבוב יותר גדול וללכת ברחובות המוארים. היא ניסתה להשיג תשומת לב מהאנשים שעברו ברחוב, אבל זה היה יום גשום ואף אחד לא התייחס אליה. בשלב כלשהו היא ניסתה להתחבא מאחורי מכונית, היא התכופפה וחשבה שאולי הוא יעבור, אבל הוא נעצר וחיכה לה ליד תיבת הדואר. כשהיא ראתה שהוא מחכה לה, היא קיבלה החלטה לרוץ הביתה. כשהיא עמדה על המדרגה הראשונה בכניסה לבניין הוא תפס אותה. הוא הגיע מאחוריה, סתם לה את הפה וניסה לגרור אותה. היא ממש נלחמה בו בגבורה, ניסתה לצרוח, בעטה בו וכנראה מהבעיטות שלה ומהצרחות הוא טיפה שחרר את היד. היא צרחה בחוזקה והוא כנראה נבהל וברח. היא עלתה הביתה מבוהלת ונסערת".

כאמור, בתום חקירה של המשטרה נעצר חשוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר