צילום ממצלמות אבטחה מאזור האירוע

סיוט בדרך הביתה: ילדה בת שמונה הותקפה על ידי גבר שעקב אחריה

הילדה הבחינה בגבר שעוקב אחריה וכל ניסיונותיה לחמוק ממנו לא הצליחו. בכניסה לבניין מגוריה הוא תקף אותה וניסה לגרור אותה משם. הילדה השתוללה, צרחה ובעטה והגבר ברח. מצלמות אבטחה בבניין סמוך תיעדו את הגבר עוקב אחריה

פורסם בתאריך: 15.1.20 13:38

ילדה בת שמונה הותקפה ביום חמישי האחרון בשעה שש בערב במרכז העיר, כאשר חזרה לביתה מחברה. לדברי בני המשפחה, על פי תיאור הילדה, ולפי מה שעולה מסרטוני מצלמת אבטחה בבית סמוך, התוקף הוא בחור גבוה, רזה, עם כיפה סרוגה על ראשו שהחזיק תיק או שקית.

"ביום חמישי, הבת שלי הייתה אצל חברה", מספרת האם. "בדרך כלל אנחנו מחזירים אותה הביתה, אך אני לא הרגשתי טוב והאמא של החברה החזירה אותה. כשהם היו שלוש דקות מהבית, הבת שלי אמרה להם שהבית קרוב והיא יכולה לחזור לבד. מהרגע שהם עזבו אותה, היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה ולכן היא החליטה לעשות סיבוב יותר גדול וללכת ברחובות המוארים. היא ניסתה להשיג תשומת לב מהאנשים שעברו ברחוב, אבל זה היה יום גשום ואף אחד לא התייחס אליה. בשלב כלשהו היא ניסתה להתחבא מאחורי מכונית, היא התכופפה וחשבה שאולי הוא יעבור, אבל הוא נעצר וחיכה לה ליד תיבת הדואר. כשהיא ראתה שהוא מחכה לה, היא קיבלה החלטה לרוץ הביתה. כשהיא עמדה על המדרגה הראשונה בכניסה לבניין הוא תפס אותה. הוא הגיע מאחוריה, סתם לה את הפה וניסה לגרור אותה. היא ממש נלחמה בו בגבורה, ניסתה לצרוח, בעטה בו וכנראה מהבעיטות שלה ומהצרחות הוא טיפה שחרר את היד. היא צרחה בחוזקה והוא כנראה נבהל וברח. היא עלתה הביתה מבוהלת ונסערת. היא לא הפסיקה לצרוח ולא הצליחה להירגע", מספרת האם בכאב. "היא סיפרה לי בצרחות שהוא סתם לה את הפה עם היד וישר התקשרתי למשטרה. הגיעו אלינו שוטרים הביתה ומז"פ. הם לקחו דגימות מהפנים שלה וניסו לקחת טביעות אצבעות, אבל אמרו שהזירה לא כל כך מאפשרת זאת".
לדברי ההורים הרחוב כולו מרושת והמשטרה ביקשה מהם להגיע להגיש תלונה, על מנת שהם יוכלו לפתוח את המצלמות. "הילדה ראתה את אחד הסרטונים והיא ישר זיהתה את הבנאדם שהלך אחריה. ביום ראשון היא זומנה לחוקרת ילדים, עשו לה מסדר זיהוי, הראו לה תמונות. לטענת המשטרה הם התבססו על העדות שלה ולא על המצלמות, דבר שלא מובן לנו. אבל לפי התמונות שהראו לה, אף גבר לא ענה לתיאור שלה. מאז אותו יום, הורים ששמעו על המקרה שלנו התקשרו אלינו וסיפרו לנו על מקרים דומים, ועל אדם שדומה לתיאור של הבת שלנו".
מה מצבה כיום?
"היא מתאוששת מהטראומה. מדובר בילדה קטנטונת וזה לא פשוט בכלל. זו פעם ראשונה שהיא חזרה לבד והיא נפלה על אותו אדם וזה כואב לנו. מאותה רגע, בייעוץ של העובדת סוציאלית, אנחנו מלווים אותה לכל מקום, אפילו לשירותים, על מנת לנסות להעניק לה בטחון ושגרה. מאז המקרה, אנחנו לא ישנים בלילות ורק מודים על זה שהיא ניצלה בנס. יכול להיות, שבגלל שהיא ראתה אותו עוקב אחריה, זה נתן לה אפשרות להתכונן במוח ולצרוח. אני חושבת שאם זו הייתי אני, הייתי קופאת במקום. היא פעלה בקור רוח ובגבורה".
ואיפה זה נמצא היום?
"כרגע אין לנו בדל של מידע. לא קבלנו עדכון מהמשטרה איפה זה נמצא וביקשנו לראות את הסרטונים מהמצלמות, כי אנחנו יודעים שהרחוב מרושת, אבל המשטרה אומרת שהיא כרגע לא יכולה לספק לנו אותם. אנחנו כרגע מרוכזים בילדה ומנסים לסייע לה להתגבר על הטראומה".
ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סמי

    באותו אזור בדיוק לפני שבוע ילדה בת 8 הותקפה
    ברחוב ה93
    אם הרחוב מרושת מצלמות נא לפרסם את תמונת החלאה
    אנחנו כבר נטפל בו שישכח איך קוראים לו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר