עיריית פתח תקווה צילום זאב שטרן
עיריית פתח תקווה צילום זאב שטרן

לאור ההנחיות החדשות: העירייה ביטלה את כל האירועים ברחבי העיר

מדובר באירועים בכל אולמות התרבות וכמובן גם בהיכל התרבות בעיר. גם אירועים באולמות הספורט יבוטלו, משחקי הליגות יתקיימו ללא קהל, אירועים גדולים בבתי הספר מבוטלים כמו גם אירועים והרצאות במתנ"סים

פורסם בתאריך: 11.3.20 15:51

לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות וראש הממשלה החל מהערב (רביעי) על הגבלת התכנסויות עד 100 איש במקומות סגורים, הודיעה עיריית פתח תקוה לפני זמן קצר על ביטול כל האירועים ברחבי העיר. מדובר באירועים בכל מוסדות התרבות והיכלי התרבות בעיר. בנוסף, גם אירועים באולמות הספורט יבוטלו, משחקי הליגות השונות יתקיימו ללא קהל, אירועים גדולים בבתי הספר בהשתתפות הורים מבוטלים כמו גם אירועים והרצאות במתנ"סים שיבוטלו.

בעירייה מציינים באשר לטיולים של בתי ספר מחוץ לעיר, שכל מקרה ייבחן לגופו על ידי ראש העיר ופעילות החוגים בהם יש פחות מ-100 משתתפים ימשכו כרגע כסדרם. עוד הדגישו שבתי הספר ממשיכים לפעול כרגיל והם נערכים ללמידה מרחוק רק למקרה הצורך.

בנוגע לתפילות בבתי הכנסת, נעשית בדיקה מול המועצה הדתית והרבנים הראשיים לבקש מהציבור להימנע מתפילות במניינים גדולים אלא במניין של עד 15 איש בלבד ולבצע את התפילות לסירוגין. עדכון בנושא יתפרסם בהמשך.

ראש העיר רמי גרינברג אמר: "אנו מבקשים מהציבור להמשיך ולשמור על כללי הבידוד למי שנדרש ועל כלל התושבים להקפיד על שטיפת ידיים והיגיינה אישית ולהמנע מהתקהלויות שלא נדרשות. הקפדה על הנהלים תשמור על הבריאות של כולנו".

***

קודם לכן, בישיבת הערכת מצב שהתקיימה אחר הצהרים בלשכתו של ראש העירייה רמי גרינברג, הוחלט על ביטול או דחיית אירועים רבים בעיר החל מהשבוע הבא ועד פסח, כולל אירועי חודש האישה, מרוץ עגלות, חנוכת גינות ועוד. בנוסף לכך אירועי סל תרבות בבתי הספר והגנים ידחו לאחר הפסח וכן טיולים וסיורים מחוץ לעיר ידחו למועד אחר. אירועי שבוע החינוך שבדרך כלל פתוחים לציבור הרחב יתקיימו ללא הורים, ואירועים שהיו אמורים להיות עירוניים ו/או מחוץ לבית הספר יבוטלו. כמו כן, בתי הספר ויתר הגופים מבקשים להמעיט במפגשים רבי משתתפים. בתי הספר התבקשו לצמצם את מספר ההורים והאורחים הנכנסים לשטח בית הספר. בנוסף, תנועות הנוער התבקשו לא לקיים אירועים המוניים / שבטיים. בעירייה מציינים שהם נערכים ללמידה מרחוק לתלמידים השוהים בבידוד וכן למקרה בו תתקבל החלטה על למידה מקוונת מרחוק לכלל התלמידים בארץ.

לצד זה, חדרי הכושר העירוניים יסגרו לשימוש (בבריכת מינץ ובבריכת עמישב). מגרשי הספורט יישארו פתוחים לרווחת הקהל. לגבי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות טרם התקבלו החלטות ובעירייה מציינים שהם יפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות. באגפים בהם יש קבלת קהל וכן מרחבים בהם יש קהל רב כמו ספריות, מתנ"סים ומרכזים קהילתיים, יבצעו חיטוי במתחמים הרלוונטיים ויסופק להם סבונים, מגבונים לניקוי וכן אלכוג'ל. בבתי הספר העל יסודיים יוצב ליד עמדת השומר אלכוג'ל לטובת התלמידים והצוות. גם מרכזים ציבוריים (כמו תחנת הרכבת, האצטדיון וכו) ומוסדות ציבור המקבלים קהל (דואר, בנקים וכו) יתבקשו לבצע חיטוי במרחבים מקבלי הקהל, ולהקפיד על כללי ההיגיינה כפי שפורסמו על ידי משרד הבריאות.

גרינברג אמר: "עיריית פתח תקוה פועלת בימים האחרונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות באשר לנגיף הקורונה. לאור זאת החלטנו לבטל אירועים, טיולים ומפגשים רבי משתתפים. אנו גם רואים שאנשים מעדיפים שלא לצאת לאירועים המוניים וזה בהחלט מובן, כך שאנו נדחה את האירועים השונים ונקיים אותם במועד אחר, בטוח יותר. אני מבקש מכל התושבים ובעלי העסקים להקפיד על חיטוי המרחבים והיגיינה אישית ולפעול לפי המלצות משרד הבריאות. אנו מתעדכנים באופן שוטף מול משרד הבריאות, נמשיך לפעול לפי ההנחיות ולעדכן את הציבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה בקשר למרכז יום לקשישים.האם אפשר לבקר?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה בקשר למרכז יום לקשישים.האם אפשר לבקר נא לעתכן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר