ירון קדושים צילום זאב שטרן
ירון קדושים צילום זאב שטרן

משבר הקורונה: מטה המאבק נגד הנת"צ בהדר גנים הפך למטה סיוע לתושבים

"מטרתנו היא לעזור לתושבים, ולא רק למי שבבידוד, אלא גם לכאלו שנפגעו מהקורונה בצורה אחרת", מסביר ירון קדושים, שיזם את המהלך יחד עם שי אבו

פורסם בתאריך: 16.3.20 09:08

פעילים בהדר גנים הקימו קבוצה שמטרתה לסייע לתושבי השכונה בכל מה שקשור לבעיית הקורונה וסגירת העסקים. בהודעה שהפיצו שני יוזמי המהלך ופעילי השכונה, ירון קדושים ושי אבו, נכתב: "לאור הנסיבות הלא פשוטות, המטה להגנת הדר גנים (מטה הנת"צ), עושה הסבת פעילות. לצורך כך פתחנו קבוצת ואטצאפ ייעודית וכן קבוצת פייסבוק למטרת סיוע למבודדים, וכן מבוגרים ומוגבלים ונזקקי סיוע לאור המצב. הקבוצות יעסקו במתן עזרה חומרית (לא כספית!), כמו עזרה בקניה ושינוע מוצרים, ייעוץ עורכי דין לנפגעי התקופה, ייעוץ כלכלי ועוד. כל מי שמוכן להטות כתף ולתת יד, מוזמן להצטרף לקבוצה. במידה והקבוצה תתמלא, נפתח קבוצות נוספות".
קדושים ציין היום, כי לאור המצב, הקבוצה מיועדת לעזרה לתושבים: "מטרתנו היא לעזור לתושבים, ולא רק למי שבבידוד, אלא גם לכאלו שנפגעו מהקורונה בצורה אחרת", מסביר קדושים, "למשל, יש מישהי שנמצאת בקבוצת סיכון ולא יכולה לצאת החוצה, אז הפעילים עוזרים לה לשנע תרופות מבית המרקחת אליה הביתה. יש למשל אם חד הורית שבגלל החופש של הילדים לא יכולה לצאת מהבית לקניות, אז אנחנו לוקחים את האשראי שלה ומביאים לה את הקניות עד הבית. יש בקבוצה גם עורכי דין ויועצי משכנתאות למשל, שמייעצים לתושבים מה לעשות בתקופה הזאת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר