הגינה בלב הסביונים
הגינה בלב הסביונים

בלי התקהלויות? מרחק של שני מטרים? זה לא מה שקורה בגינות הציבוריות בפתח תקוה

תושבים רבים מתלוננים שלמרות ההנחיות הברורות, עשרות ילדים, עם או בלי הורים, מצטופפים ומשחקים בגינות ציבוריות ברחבי העיר. אז באיזה גינות זה קורה?

פורסם בתאריך: 16.3.20 14:15

תושבים רבים מתלוננים שלמרות החלטת משרד הבריאות על שמירת מרחק של שני מטרים בין אדם ואדם ואיסור התקהלות של יותר מעשרה אנשים, הגינות הציבוריות מלאות ילדים שמגיעים לבד, עם סבא וסבא או עם ההורים. "אני רואה מהחלון של הבית שלי גינות מלאות בילדים קטנים", אומרת תושבת משכונת אם המושבות, "אני אם חד הורית ומאוד חוששת גם על ההורים שלי המבוגרים ולכן החלטתי שאני לא נפגשת איתם. אבל מצד שני אני רואה גינות מלאות ילדים, הילדים משחקים אחד עם השני, בלי שום מרחק ובלי שום אחריות הורית".

אותה תושבת מוסיפה בכעס: "לצערי כנראה אצלנו במדינה יבינו רק עם יסגרו את המשק לחלוטין ואז תהיה התבכיינות שלא נותנים להם לצאת".  תושבת אחרת מוסיפה: "בגינה בלב הסביונים יש למעלה מ-30 ילדים שמסתובבים וזה המתכון להידבק בקורונה. לצערי אין שום אכיפה וכל אחד עושה מה שהוא רוצה".

תלונות דומות אפשר לשמוע גם מתושבים נוספים. "ירדתי למכולת לקנות לחם ואני רואה את הגינה ברחוב הנשיא מלאה בילדים", אומרת תושבת העיר, "בתחילת היום, עוד יחסית יש מעט ילדים, אבל לקראת אחר הצהריים הגינה די מלאה בהורים וילדים. אני מאוד מקווה שאנשים ייקחו אחריות שלא נהפוך לאיטליה". תושבת מכפר גנים מתלוננת תמונה דומה בגן הפילים: "אני לא מצליח להבין את ההורים, כל הלילה אנחנו סובלים מרעש של הילדים, המטרה של הבידוד היא לא שהילדים יסתובבו ברחובות, אלא למנוע הדבקה ולצערי, כנראה אנשים לא הפנימו את זה".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "בשלב זה, משרד הבריאות לא הנחה לגבי מרחבים ציבוריים פתוחים. לצד זאת, צוותי הפיקוח, השיטור העירוני ומדריכי הנוער יסיירו בגינות הציבוריות ויסבירו על הסכנה הטמונה בהתקהלויות ויפעלו כדי לפזרן. אנו קוראים לתושבים שלא לקחת סיכונים מיותרים, לא להתקהל, לגלות אחריות אישית ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות לגבי היגיינה ושמירת מרחק. מדובר בהנחיות שבכוחן למנוע מקרי הדבקות נוספים ולשמור על בריאות הציבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עזרא

    זה קורה בכל הארץ !!! אווירת חופש גדול !!! אף לו אחד עם מסיכה !!! אמהות ועגלות וילדים בכל מקום !!!! המוות אורב לנו בפינה !!!!!!

  2. צעיר ומריר

    תנו לילדים לשחק יא חבורת אכבר-סאחים
    הרבה יותר עדיף שיתרוצצו, ישחקו, יהנו, יגיעו הביתה יתקלחו טוב טוב מאשר יזרקו נפצים בשכונות.

  3. סבטה

    גם לא בחנויות לצערי ….לא משנה את רמה תנסה להיות מנומס … אנשים פשוט נדחפים לך לפרצוף ….אני חושבת צריך להתחיל להסתובב אם מסכה לכל מקום ….כי יש אנשים שעדיין לא מבינים את החומרה של המצב…שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר