המשאית שהשליכה פסולת בניה. צילום באדיבות העירייה
המשאית שהשליכה פסולת בניה. צילום באדיבות העירייה

שוב: משאית שפכה פסולת בניין ברחוב אמיל זולא

נהג המשאית עוכב לתחנת המשטרה ונחקר באזהרה. החברה בה הוא מועסק קיבלה דוח וצפוים להינקט נגדה צעדים נוספים. זו הפעם השלישית בחודש האחרון שנהגי משאיות נתפסים משליכים פסולת במקום אסור בעיר

פורסם בתאריך: 5.9.17 15:19

משאית ששופכת פסולת בניין במקום אסור נתפסה אתמול על ידי השיטור העירוני לאחר שנצפתה על ידם מגג בניין. זו לא הפעם הראשונה בחודש האחרונים שנהגי משאיות נתפסים על חם משליכים פסולת במוקמות אסורים ברחבי העיר. ייתכן שנהגים נוספים נתפסו אף מאוחר יותר.

השבוע בחרו בשיטור העירוני לבצע תצפית מגג של בניין באזור התעשייה על מנת לאתר פעילות אסורה. ואכן אתמול, במהלך פעילות יזומה של השיטור העירוני לאיתור עבירות שפיכת פסולת בעיר התמקם אחד הצוותים על גג של בניין משרדים ברמת סיב וביצע תצפיות. במהלך התצפית תועדה משאית כשהיא שופכת פסולת בניין ברחוב אמיל זולא.

בשיטור העירוני ציינו כי מיד הועבר דיווח לשאר הצוותים שהמתינו בקרבת מקום. המשאית נעצרה בסמוך למחלף גהה לפני יציאתה משטח העיר. נהג המשאית עוכב לתחנת המשטרה ונחקר באזהרה, החברה בה הוא מועסק קיבלה דוח וצפוים להינקט נגדה צעדים נוספים.

כזכור, כוח של השיטור העירוני תיעד לפני כחודש משאית ששפכה פסולת בניין שלא כחוק ברחוב יונה גרין. שבוע לפני כן התרחש אירוע נוסף של שפיכת פסולת ברחוב רבקה גובר שבשכונת אם המושבות, בשני המקרים המשאיות נתפסו.

יש לציין כי תופעת שפיכת פסולת בשטחי ציבוריים הינה תופעה שמוכרת היטב בעיר נוכח הבניה הגדולה בשכונות החדשות. לרוב משתמשים קבלני הבניה בקבלני משנה שמפנים את הפוסלת לאתרים שמיועדים לשפיכת פסולת בניין. אלא שחלק מהקבלני הפינוי מעדיפים להימנע מלהגיע לאתרים אלו ובכך לחסוך את תשלום האגרה עבור שפיכת הפסולת באתר, והם פשוט שופכים את הפסולת בשטחים ציבוריים ומבלי שאף אחד יראה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר