השלכת פסולת
השלכת פסולת

צפו: משאית שופכת פסולת בניין בניגוד לחוק ברחוב יונה גרין

בפעם השנייה בתוך שבועיים נתפס נהג משאית שופך פסולת בניין באחד הרחובות בפתח תקווה. הוא נקנס ואתר הבנייה ממנו יצאה המשאית נסגר ל-30 יום

פורסם בתאריך: 9.8.17 13:20

כוח של השיטור העירוני תיעד השבוע נהג משאית השופך פסולת בניין שלא כחוק ברחוב יונה גרין בפתח תקווה. זו הפעם השנייה בשבועיים האחרונים שמתועדת משאית שופכת פסולת בנייה בשטח פתוח – תופעה שהעיר ידעה כמוה בצורה נרחבת בעבר.

האירוע תועד ביום ראשון השבוע במהלך מבצע יזום של השיטור העירוני לאיתור עברייני שפיכות פסולת ברחבי העיר. אחד הצוותים, שכלל את השוטר דימה וולקוב ואת המפקח אלון אדוארד, זיהה משאית בפעולה לא חוקית ברחוב יונה גרין. בעירייה ציינו כי הצוות תיעד את שפיכת הפסולת ויצר מגע עם נהג המשאית. הנהג נקנס ובשיתוף עם אגפי הפיקוח על הבנייה ואיכות הסביבה נסגר אתר העבודה ממנו הגיעה המשאית למשך 30 יום.

כזכור, גם לפני כשבוע וחצי נתפס נהג שופך פסולת, הפעם ברחוב רבקה גובר בשכונת אם המושבו. גם במקרה הזה הנהג תועד על ידי השיטור העירוני תוך כדי שפיכת הפסולת.

יש לציין כי תופעת שפיכת פסולת בשטחי ציבוריים הינה תופעה שמוכרת היטב בעיר, נוכח הבניה הגדולה בשכונות החדשות. לרוב משתמשים הקבלנים בקבלני משנה שאמורים לפנות את הפוסלת לאתרים מוסדרים. חלק מהקבלני הפינוי מעדיפים להימנע מלהגיע לאתרים אלו ובכך לחסוך את תשלום האגרה עבור שפיכת הפסולת באתר, והם פשוט שופכים את הפסולת בשטחים ציבוריים ומבלי שאף אחד יראה. כשהעבריינים מצליחים להתחמק מעונש העירייה היא זו שנאלצת לפנות את הפסולת בעצמה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר