1584954555991
המשטרה סוגרת את שוק פתח תקוה. צילום נדיב ורסנו

צפו בסרטונים: המשטרה סוגרת את השוק העירוני ומפנה את הקונים

אתמול הוחמרו ההגבלות ונכלל בהם גם איסור קיום שווקים. תחילה נאמר לסוחרים, שחלק מהם נתקעו עם סחורות בעשרות אלפי שקלים שהשוק ייסגר בעוד יומיים, אך בשעה האחרונה באו שוטרים והורו על פינוי הקונים וסגירת השוק

פורסם בתאריך: 23.3.20 11:20

המשטרה סגרה לפני זמן קצר את שוק פתח תקווה, לא אפשרה לקונים להיכנס וביקשה ממי שנמצא בשוק להתפנות. הסיבה לסגירה היא הנחיות משרד הבריאות, שכוללות סגירת שווקים כחלק ממאבק בנגיף הקורונה. בסרטונים ניתן לראות איך שוטרים עומדים מחוץ לשוק, ומבקשים מאנשים להתפנות ממנו, לא נותנים לאחרים להיכנס אליו, ומכוונים את האנשים לסופרים או למרכולים. באחד הסרטונים נשמעת בכריזה דרישה לסגור את השוק על פי צו בריאות העם, והשוטרים מבקשים לשתף פעולה כדי למנוע מצב של מעצרים.

צפו בסרטונים שצולמו בשעה האחרונה בשוק על יד נדיב ורסנו:

משרד הבריאות הודיע כזכור אתמול, יום ראשון, על איסור קיום שווקים. בהודעה שפרסם משרד הבריאות נכתב: "ממשלת ישראל אישרה תקנות לשעת חירום שהוגשו לה על ידי שר הבריאות. התקנות מחייבות כל אדם להישאר בביתו, למעט במקרים מיוחדים: יציאה לעבודה במסגרת התקנות, רכישת מזון ותרופות או שירות חיוני אחר, קבלת טיפול רפואי ומתן תרומת דם, הפגנה, הליך משפטי והגעה לכנסת, טיפול במסגרת רווחה, פעילות ספורט במסגרת מצומצמת, יציאה להתאווררות לזמן קצר, יציאה לטובת טקס דתי, סיוע לאדם הזקוק לעזרה או צורך חיוני אחר. כמו כן, נדרשת שמירה של 2 מטרים בין אדם לאדם במרחב הציבורי, וכן נאסרה נסיעה של יותר משני אנשים ברכב, אלא אם מדובר באנשים הגרים באותו מקום, הסעה של עובד המועסק במקום עבודה חיוני או שיש צורך חיוני בנסיעה של יותר משניים. בנוסף נוספו לרשימת בתי העסק שחייבים להיסגר גם השווקים בערים (לא כולל שווקים סיטונאיים)".

"בסופרים יש עגלות מזוהמות והם פתוחים". השוק העירוני ייסגר כנראה בתוך יומיים


יו"ר ועד סוחרי השוק, רפי פריינטה, ציין אתמול: "דיברתי עם ראש העיר ואמרתי לו שיש סוחרים שעמוסים בסחורות. בדקתי בעצמי והרבה סוחרים עמוסים בסחורה ועשרות אלפי שקלים. ראש העיר התקשר אלי ואמר לי שכנראה יסגרו עוד יומיים, בסך הכל הוא מנסה לעזור לשוק, אבל צריך להבין שבזמן שהשוק יהיה סגור הסופרים ממשיכים להיות פתוחים, ויש שם עגלות מזוהמות שאף אחד לא מנקה וזה עובר בין מאות אנשים ביום. אולי אם מישהו יתחשב בנו כמו בסופרים, אז אולי נצליח לפתוח. אמרו לנו שנעשה משלוחים, אבל אנחנו לא בנויים לכך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל

    למה המוכרים לא יכולים לצאת עם הסחורה ולמכור במארזים בשכונות? בלי התקהלות, אחד אחד מהדיירים יירד לקנות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר