חיטוי בניין ברחוב מבצע יפתח
חיטוי בניין ברחוב מבצע יפתח

שני חולי קורונה פונו מבניין באם המושבות החדשה, הבניין עבר חיטוי

מהבניין פונו שני בני זוג ובהמשך פונתה גם מטפלת. למקום הגיעו גורמי עירייה בראשות רמי גרינברג וכל המרחב המשותף עבר חיטוי. בעקבות תלונות מבניין אחר, בעירייה מבהירים את הנוהל

פורסם בתאריך: 10.4.20 08:39

שני תושבים חולי קורונה פונו בערב החג מביתם ברחוב מבצע יפתח 8 בשכונת אם המושבות החדשה. היום פונתה גם המטפלת של אחד מבני הזוג. למקום הגיעו גורמי עירייה רבים, בראשות ראש העירייה רמי גרינברג, ונציג אגף הביטחון, והמרחב המשותף בבניין ובכניסה לו עבר חיטוי. ראש העירייה רמי גרינברג מסר: "היינו בשטח. ביצענו חיטוי של כל הבניין, טיפלנו בכל מה שצריך".

אחד הדיירים עדכן את שאר הדיירים וכתב להם: "בעקבות אי ודאות והרבה טלפונים אני מעדכן, הבניין ברחוב מבצע יפתח עבר חיטוי בעקבות פינוי של חולי קורונה, כרגע ע"פ הנחיות נשארים בבתים (לפחות לשעה הקרובה), הכל בשליטה אני עובד מול הדיירים הממושמעים והעירייה, תודה רבה לרמי גרינברג התותח ולקב"ט התורן אבי שהגיעו ועשו את מירב המאמץ להרגיע ולהחזיר את הבניין לשגרה. בשורות טובות, בריאות והחלמה מהירה לחולים".

בהודעה אחרת דווח על פינוי זוג בשנות ה-60 לחייהם והמטפלת של אחד מהם, וחיטוי הבניין.

מנגד טענו תושבים בבניין אחר, בניין בו התגלה חולה קורונה לפני כשבוע כי פנו לעירייה בבקשה לבצע חיטוי, וקיבלו תשובה כי העירייה אינה עושה חיטוי בבניינים פרטיים. "לצערי, למרות שפנינו לעירייה ופניתי כמה פעמים בתור הוועד של הבניין, רק אחרי חמישה ימים קיבלתי הודעה שהעירייה לא עושה חיטוי לבניינים פרטים ופתאום אני רואה היום בפייסבוק שהם כן עושים. צריכים להיות נהלים ברורים לוועדים".

בתגובה הסבירו בעירייה שהם לא מבצעים חיטוי בבניינים פרטיים, אך סייעו לבניין ברחוב מבצע יפתח מאחר והיה מדובר במקרה חריג שקרה במהלך החג. מהעירייה נמסר: "בהנחייה כללית שהוציא משרד הבריאות יחד עם המשרד להגנת הסביבה הנחו לא לחטא במרחבים ציבוריים כי אין בזה תועלת. לגבי בניינים פרטיים, ועד הבניין אמור לדאוג לחיטוי וכך עשו עשרות בניינים בעיר ומאות במדינה. שום רשות לא מחטאה בניינים פרטיים. במקרה הנדון בחג עצמו פנו דיירים מרחוב מבצע יפתח 8 אל ראש העיר ואמרו שהם לא משיגים מחטה פרטי בגלל הסגר והחג. הם ציינו כי מספר חולי קורונה פונו מהבניין ואחד החולים הסתובב בכל הבניין לפני שפונה ויש הרבה דיירים בבניין בקבוצת סיכון ונוצרה פאניקה. לאור הנסיבות האמורות הגיע ראש העיר למקום והביא מחטאים שבצעו חיטוי בבניין.
לא דומה מקרה זה למקרה השני שצויין. העירייה גם פרסמה רשימת מדבירים שמבצעים חיטוי ושניתן לשכור את שרותיהם.
יתר על כן, ראש העיר הנחה את יחידת תרבות הדיור העירונית לעבוד באופן מלא כל המשבר ולסייע לוועדי בתים בכל פנייה ושאלה וכך נמשיך לעשות".

צפו בסרטון שצילם אחד הדיירים ברחוב. סרטון שרץ ברשת, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, נשמח לתת קרדיט לסרטון ולתמונות, אם ידוע לכם מי צילם אותם בבקשה עדכנו אותנו במייל [email protected]  


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר