הגינה בלב הסביונים
הגינה בלב הסביונים

האם תושבי פתח תקוה נשמעים להנחיות משרד הבריאות? הטבלה הארצית נחשפת

משרד הבריאות ומרכז השלטון המקומי השיקו את אתר 'המדד הלאומי' שמדרג את הערים בישראל לפי מידת ההיענות של התושבים להנחיות משרד הבריאות. בפתח תקוה ניכר שיפור ביחס לנתונים הקודמים

פורסם בתאריך: 13.4.20 11:28

משרד הבריאות ומרכז השלטון המקומי בישראל השיקו את אתר 'המדד הלאומי' שמדרג את הערים בישראל לפי מידת ההיענות של התושבים להנחיית משרד הבריאות להישאר בבית או בקרבתו. העיר פתח תקוה ממוקמת במקום ה-13 מתוך 65 ערים שדורגו (12 ערים טרם דורגו). בשישייה הפותחת נמצאות במקום הראשון בדירוג מודיעין מכבים רעות, אחריה ראש העין, הוד השרון, כפר יונה, כפר סבא ונס ציונה. אלעד נמצאת במקום ה-19, תל אביב נמצאת במקום ה-44, ירושלים במקום ה-58, ובני ברק במקום ה-64. במקום האחרון מדורגת קריית שמונה.

המדד כולל נתונים של הערים הגדולות בישראל ומציג את שיעור הישראלים שנשארו בבית בתאריך מסוים. על פי נתוני המדד, בשבת האחרונה 78 אחוז מהישראלים פעלו על פי הוראת צו משרד הבריאות ונשארו בבית, עלייה של ארבעה אחוזים מיום שישי. העיר פתח תקוה שיפרה את מקומה בשני מקומות מהשבוע החולף ובסך הכל שיפרה את מקומה עד כה ב-11 מקומות. העיר ראש העין שיפרה את הדירוג מלפני שבוע ב-13 מקומות.

המדד משקלל את שיעור התושבים הנשארים בבית, שיעור התושבים הנשארים בקרבת הבית, ושיעור התושבים היוצאים מהבית לפחות משעה. באתר המדד נכתב כי הנתונים הינם אנונימיים וסטטיסטיים, ואין אפשרות לשייכם לאנשים, לבתים ואף לא לרחובות ספציפיים.

מפרסמי הנתונים מסבירים גם איך הערים הגדולות מסייעות לתושבים להצליח לשמור על ההנחיות, אם זה על ידי דוגמה אישית של ראשי הערים ברשתות החברתיות, מתן מענה לצרכים הנוכחיים והעתידיים של התושבים ופרסום פעולות העירייה כדי להוריד לחץ בציבור, דיבור בגובה העיניים לכל סוגי האוכלוסיות ושכבות הגיל, נגישות לכל הקהלים בכל ערוצי התקשורת והקמת קבוצות ווטסאפ שכונותיות יזומות עם אנשי מקצוע עירוניים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דודו

    טוב לקול. התושבים חג מימונה שמח. וגם לכוחות הביטחון חג. שמח ולראש. העיר
    רמי גרינברג תמשיך לעשות לתושבי
    העיר עלה ותצליח
    לשנות את הקווים בעיר בתדירות גבוע
    גם את קוו 25 לאחדות יש בעייה בכך

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם בשכונת רימון בקריית אונו שמים פס וכולם למטה עם הילדים ואחד עם השני וכולם קרובים כאילו אין ולא היה כלום.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר