מדרכה ברחוב מנחם בגין

גרינברג כתב ש"פינוי הפלישות הסתיים", אבל המציאות ברחוב בגין שונה

לא מזמן פורסם במלאבס סרטון בו ילד מדלג לכביש בקטע בו אין מדרכה ברחוב בגין, זאת בגלל פלישות לשטח ציבורי. רמי גרינברג פרסם פוסט בו כתב קשהפרשה הסתיימה והפולשים פונו, אבל המציאות שונה. גרינברג בתגובה: "רוב הפלישות פונו"

פורסם בתאריך: 26.4.20 19:41

ביום חמישי האחרון העלה ראש העירייה רמי גרינברג פוסט ובו הוא מודיע על סיום שדרוג הקטע האחרון ברחוב מנחם בגין. בפוסט הוא כתב " אחרי כמעט 10 שנים. הצלחנו לשדרג את הקטע האחרון ברחוב בגין. פינוי פלישות של תושבים לציר הדרך הסתיים בהצלחה. הכפלנו מסלולי הנסיעה לרכב. מדרכות רחבות, סללנו שביל אופנים, מפרצי עצירה ותחנות אוטובוס חדשות, עשינו מעברי חציה רחבים ושיפרנו את הבטיחות. תודה למינהל הנדסה ולכל השותפים". לטענת תושבים, הפוסט של גרינברג סותר את המציאות בשטח והפולשים לא פונו. אחד התושבים: "הפולשים נשארו במקום, המדרכה מסוכנת ולא לכל אורך המקטע ואין לנו מושג מאיפה הוא הביא את שביל האופניים".
כפי שפורסם בעבר במלאבס, תחילתו של הסיפור בשנת 2018, בקדנציה הקודמת, כאשר בתים פרטיים ברחוב מנחם בגין קיבלו צווי הריסה חלקיים, וזאת בטענה כי פלשו לכאורה לשטחים ציבוריים לפני עשרות שנים. מאז היו בחירות, התחלף ראש עירייה, כמו גם בעלי תפקידים אחרים בעירייה, אך לטענת התושבים, הכביש הורחב אך ללא מדרכה. בעירייה ציינו בתגובה לכתבה הקודמת שמדובר בתכנון שהיה תקוע מסיבות שונות במשך שנים ועם כניסתו של ראש העיר רמי גרינברג לתפקיד, הופנו המשאבים המתאמים ובעתיד אחרי שיסתיימו ההליכים המשפטיים שנמצאים כעת בעיצומם, יהיה ניתן גם להשלים את המדרכה.
אורי אהד אמר היום: "מדובר בפוסט שיקרי של רמי גרינברג. העובדות בשטח שונות משקריו היחצניים של גרינברג. יצאתי למקום בעקבות טלפונים רבים שקיבלתי מתושבים כועסים ופגועים שבלון ההבטחות של רמי שוב התפוצץ להם בפנים. ראיתי במו עיני שרמי לא דאג לקיים את פסק הדין בעניין הפלישות, התגלה כנמר של נייר ונכנע לפורעי חוק , תוך שהוא מאשר להם להמשיך ולפלוש לאדמה עירונית ולסכן את הולכי המדרכה והנוסעים בכביש. השנה האחרונה מוכיחה כי מילה של גרינברג אינה שווה את הלייק שהיא נועדה בשבילו".

מדרכה ברחוב מנחם בגין

מלשכת ראש העיר נמסר: "מדובר בפרוייקט שראש העיר רמי גרינברג קידם עוד שהיה עוזר ראש העיר בשנת 2012. עד כניסתו של גרינברג לתפקיד הפרויקט היה תקוע. כמו כן, מדובר בפרויקט גדול, הן מבחינת היקף העלויות הכרוכות בו, שעם השלמתו ניתנת בשורה אדירה לתושבי השכונה. במהלך השנים, לא נעשה דבר כדי לקדם את הפרוייקט מבחינה מעשית, לרבות פינוי הפלישות במקום. בשנה האחרונה פונו רוב הפלישות, למעט שני הבתים אשר בהם גרים תושבים המצויים במצב סוציאלי מורכב. נציין כי לצד הפיתרון הזמני שניתן במקום, העירייה בשיתוף משרד השיכון מקדמים עבור הדיירים שטרם פונו – דיור ציבורי. הדברים נעשים במקביל עם אצבע על הדופק שאכן ייקרו בקרוב. צר לנו כי במקום לפרסם את הפרוייקט עצמו ואת הבשורה האדירה שהוא מביא לתושבי המקום אחרי שנים של בקשות, אתם עוסקים בדברים השוליים. ראש העיר הצליח להוציא את הפרוייקט לפועל אחרי למעלה מעשור שאף אחד מקודמיו לא רצה לטרוח ולקדם אותו. כפי שראש העיר הוכיח, רק תושבי העיר וצרכיהם נמצאים לנגד עיניו והוא ימשיך להפוך כל אבן כדי לדאוג לרווחתם ולאיכות החיים שלהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר