תפיסת נחש ברחוב גלוסקא. צילום גדעון דעבול

זה נראה מפחיד: נחשי צפע נוספים נלכדו בפתח תקוה ובסביבה, צפו בהם

נחש נוסף נלכד ברחוב גלוסקא, נחש נלכד גם במושב מגשימים. לוכד הנחשים גדעון דעבול מסביר מה מחפשים הנחשים ליד הבתים שלנו

פורסם בתאריך: 18.5.20 17:41

מזג האוויר החם ממשיך להוציא את הנחשים לחצרות ולבתים. מי שעובד קשה בימים אלה הוא לוכד הנחשים הפתח תקוואי, גדעון דעבול. בשבוע שעבר דיווחנו על מספר נחשי צפע שלכד דעבול ברחבי העיר. ביום שישי הוזעק דעבול לרחוב גלוסקא, שם לכד נחש צפע. "קיבלתי טלפון מבעל הבית שמספר לי שהוא שומע נשיפות ויללות של חתולים ומספר לי שהוא חושב שזה נחש", מספר דעבול. "הוא ביקש שאגיע מהר, כי הם מפחדים והם לא פותחים את הדלת. ביקשתי שלא יעשו כלום והגעתי אליהם מהר. הוא הסביר לי איפה הוא חושב שהנחש. תפסתי נחש צפע גדול מאוד".

אתמול, יום ראשון, הוא הוזעק למושב מגשימים. "התקשרו אלי בשעה שמונה בערב וביקשו שאני אבוא מהר לרחוב הערבה, כי הם שומעים נשיפות ויללות של חתולים, ביקשתי מהם לא להתקרב למקום בשביל לא להבריח את החתולים והגעתי לשם במהרה. כשהגעתי לבית, ראיתי את בעל הבית עומד בחוץ עם מגב וכולם בתוך הבית. שאלתי אותו איפה החתולים והוא אמר שהם ברחו וכיוון אותי לאיפה שהיה הנחש. במקום היו סלעים עם חריצים ואמרתי להם שצריך לשבור חלק מהם כדי למצוא אותו. בהתחלה הוא לא הסכים, אבל הם הבינו שאין להם ברירה. אחרי ששברתי חלק מהאבנים, לא היה לנחש לאן לברוח והצלחתי לתפוס אותו. זה היה נחש צפע גדול".

ברכב, מתחת לכרית: נחשי צפע נלכדו בימים האחרונים במקומות רבים בפתח תקוה, צפו בהם

נשמע דמיוני? אפשרות לגשם בתחילת השבוע הבא. עדכונים לגבי השרב המעיק

בזמן ששוחחנו עם דעבול הוא קיבל קריאות נוספות מתושבים שמספרים שהם ראו נחשים, ומתארים לו איך הם נראים. "אני מקבל הרבה טלפונים מאנשים שמספרים שהם רואים נחש אצלם בחצר,, אומר דעבול. "הם בדרך כלל לא יודעים לתאר לי את הסוג של הנחש ואני מנסה להבין מהם בדיוק מה הם ראו ואני מבקש מהם לא להתקרב עד שאני מגיע. הלילות האלה מאוד מסוכנים וצריך להיזהר, כי הנחשים יוצאים בלילה, הם מחפשים את המים. אני מציע לא להשקות בלילה, כי זה מושך בעלי חיים, חולדות, עכברים ועוד והנחשים שמחפשים לחות מריחים אותם ומגיעים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נ.ש

    עזבו את החוק המטומטם המגן על אחד הנחשים המסוכנים בעולם.
    צפע טוב הוא צפע מת ( וגם אז מפגש עם הניבים שלו פירושו הכשה).
    אין סיכוי שהוא יוצא אצלי חי.
    2 כלבים שגידלתי באהבה מתו מהכשות של צפע.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר