צפו בהורים הזועמים: נפתח משפטה של הסייעת השנייה מגן מאשה והדב, ילנה סטרובינסקי

הורים רבים חיכו בבית המשפט לסייעת וקראו לעברה קריאות זועמות. הוריה של יסמין וינטה לא הורשו להיכנס. עורדך דינם, יעקב שקלאר: "מצער שהמדינה מתייחסת להוריה של יסמין באופן לא מכבד"

פורסם בתאריך: 25.6.20 13:17

היום (חמישי) החל משפטה של הסייעת ילנה סטרובינסקי, מגן "מאשה והדב", בו נחנקה למוות הפעוטה יסמין וינטה על ידי סייעת אחרת, אינה סקיבנקו. לדיון הגיעו גם הוריה של יסמין – דורינה וינטה ו-ולדימיר בוטוק אך הם לא הורשו להכנס לבית המשפט בטענה של העדר מקום, למרות שלטענת עורך דינם באולם היו די מקומות. לאור כך, התעוררה במקום מהומה גדולה. ההורים שהגיעו למקום קראו לעברה של סטרובינסקי מפלצת וקריאות נוספות.

עו"ד יעקב שקלאר, שמייצג של שמייצג את הוריה של יסמין אמר:  "באולם היו די מקומות. הסייעת אלונה הייתה בכל זמן רציחתה של יסמין על ידי חברתה וראתה את כל האירוע ולא עשתה דבר כדי להפסיקו ובכך אחראית אף היא להריגתה. מצער שהמדינה מתייחסת להוריה של יסמין באופן לא מכבד, מנסה לגרש אותם, בין היתר בגלל שהם תובעים את המדינה בנזיקין, ועתה לא מאפשרים להם להיות נוכחים בדיוני הסייעת השניה. אני מקווה שזאת הייתה טעות בשיקול הדעת של המאבטחים ותו לא. ערעור על ההחלטה שלא להאשים את הסייעת אלונה בהריגת יסמין יוגש בקרוב".

דרישה להחמיר את סעיפי האישום: מחר ייפתח משפטה של סייעת נוספת בגן מאשה והדב

17 שנות מאסר נגזרו על הסייעת אינה סקיבנקו שהרגה את הפעוטה יסמין וינטה

חדשות טובות: עוכב הליך גירושם מהארץ של הורי הפעוטה יסמין וינטה ז"ל

כזכור, ביולי שנה שעברה, גזר בית המשפט המחוזי בלוד עונש של 17 שנות מאסר בפועל על הסייעת אינה סקיבנקו, שהואשמה בהריגתה של הפעוטה יסמין וינטה ז"ל. סקיבנקו חנקה למוות את הפעוטה בפרשה שזעזעה את כל המדינה. לפני כחצי שנה, הוגש כתב אישום נגד סטרובינסקי. כתב האישום נגד סטרובינסקי כולל שלושה אישומים, בגין שלושה תאריכים שונים במאי 2018, בכל אחד מהאישומים היא מואשמת בריבוי עבירות של תקיפת קטין בידי אחראי. מדובר בתינוקות ילידי 2016 ו-2017. כתב האישום מראה שהמעשה המחריד של כיסוי פעוטות בשמיכה ללא הותרת פתח לנשימה, הדרך בה הרגה סקיבנקו את יסמין ז"ל, היה מעשה שחזר על עצמו לפחות מספר פעמים בגן זה. עורך הדין של המשפחה מתכוון להגיש בשם ההורים ערער לפרקליטות לתקן את כתב האישום מהתעללות להמתה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנה

    כל הכבוד למי שרדפה אחריה וקראה לה רוצחת!!!
    לא להישאר אדישים למעשים המזוויעים שעוללה !!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר