ירון דותן אולמי 58. צילום פרטי
ירון דותן אולמי 58. צילום פרטי

ירון דותן נאלץ לסגור את גן האירועים 58 פעם נוספת: "הם יורים לכיוון הלא נכון"

הממשלה הטילה הגבלות חדשות, ביניהן סגירת גני האירועים. "בוטלו לנו רק בזמן הקרוב 12 אירועים וביניהם גם החתונה של מאור אדרי, והנזק המצטבר הוא של 70-80 אירועים", אומר ירון דותן בכאב

פורסם בתאריך: 9.7.20 11:18

המממשלה הודיעה אתמול (שני) על הגבלות חדשות במשק שיחמירו את מצב האבטלה ואת המצב הכלכלי של משפחות רבות בארץ. בין ההגבלות – סגירת חדרי כושר, אולמות אירועים, איסור התקהלות והתכנסויות של יותר מ-20 בני אדם ועוד. ההגבלות הנוספות הם סוג של חרב על הצוואר של לא מעט עסקים, שלא יודעים איך ימשיכו מכאן. שוחחנו עם  בעל אולם אירועים שמספר לנו על ההרגשה הקשה ועל העתיד הלא ברור.
# # #
"זה גזר דין מוות לענף", אומר בכאב  ירון דותן, בעלי גן האירועים 58. דותן מדגיש: "הכי מקומם זה שמשרד הבריאות פרסם את פילוח הנתונים איפה היו הכי הרבה נדבקים ובאולמות אירועים מופיע בסך הכל 2%. הם יורים לכיוון הלא נכון. זה מקומם, כי מבחינתנו אנחנו סגורים עד שיהיה חיסון או הדבקה של חצי האוכלוסייה, מה שיבוא קודם, וכמו שזה נראה לי, קודם תידבק חצי מהאוכלוסייה".

דותן מציין שהוא הוציא פעם נוספת 200 עובדים לחל"ת: "עד כה לא קבלנו גרוש מהמדינה וזה אסון כלכלי. בוטלו לנו רק בזמן הקרוב 12 אירועים ובינהם גם החתונה של מאור אדרי, והנזק המצטבר הוא של 70-80 אירועים. עסק כמו שלנו יש לו הוצאות גם כשהוא סגור. אני לא יודע מה יהיה עם הארנונה ועם החשמל. יש סחורה שקנינו לאירועים הקרובים ואני צריך לשלם לספקים שאני עדיין משלם להם את הנזק מהסיבוב הראשון. וכמובן שאני משלם שכירות. וכל זה בגלל שני אחוז שנדבקו וזה מקומם".
מה יהיה בהמשך?
"יש לא מעט אולמות וגני אירועים שלא יצליחו לשרוד ואין פה וודאות. היומן שלנו קדימה לאוגוסט, ספטמבר אוקטובר מלא, ובשביל 300 מאושפזים סוגרים את המדינה. אנחנו הקפדנו על התו הסגול, לא היה יום שלא הייתה לנו ביקורת של המשטרה ולא קיבלנו אפילו פעם אחת דוח. מה שנשאר לנו זה לחכות ולראות מה יהיה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר