ליאור אקרמן. צילום זאב שטרן
ליאור אקרמן. צילום זאב שטרן

פרשן הטלוויזיה הפתח תקוואי חלה בקורונה: "הסתובבתי שלושה שבועות עם גירוי קל לשיעול"

ליאור אקרמן, לשעבר בכיר בשב"כ, וכיום פרשן טלוויזיה לענייני טרור, מספר: "אני מרגיש חולשה ממשית, חום של 38, גירוי לשיעול ותחושה לא נעימה בבטן". ב-2018 הודיע שיתמודד על ראשות העיר אך הסיר את המועמדות בעקבות מות אביו

פורסם בתאריך: 30.7.20 08:34

לפרשן הטלוויזיה הפתח תקוואי לענייני טרור, ליאור אקרמן, בעבר סגן ראש אגף בשב"כ, חלה בקורונה ומשתף את הציבור במה שעובר עליו יומן קורונה שהוא מעדכן ברשת. אקרמן מתגורר בשנים האחרונות בראש העין. הוא היה בעבר סגן ראש אגף בשב”כ וראש מטה ראש השב”כ. היה בעלים ומנכ"ל של חברה פרטית, הוא משמש כפרשן לענייני טרור, ביטחון ומודיעין ומרצה ומעביר סדנאות במגוון תחומי עניין מרתקים וייחודיים. בינואר 2018 הכריז על כוונתו להתמודד על ראשות העיר פתח תקווה, אולם בשל פטירת אביו כמה חודשים לאחר מכן, אחרי הסיר את המועמדות. שני ספרים שכתב יצאו לאור בשנתיים האחרונות. כיום הוא עומד בראש יוזמת מועצת העם החדשה.
בימים אלה, מאז התברר שנדבק בנגיף הקורונה, הוא נמצא בבידוד בביתו ומעלה יומן קורונה יומי ובו הוא מספר על מה שעובר עליו. "הסתובבתי כמעט שלושה שבועות עם גירוי קל לשיעול אבל רק ברביעי שעבר עלה לי החום וממש השתעלתי", הוא מספר. "בערב פניתי למיון בית החולים השרון וביליתי בו את הלילה עם שלל בדיקות. בסיום הבדיקות אובחנתי כחיובי ונשלחתי לפנות בוקר לבידוד בבית. בינתיים עד כה אני מרגיש חולשה ממשית, חום שעומד על 38 וטרם הסתיים. אני מרגיש מעט גירוי לשיעול ותחושה לא נעימה בבטן".
זה משהו שדומה לשפעת?
"מכיוון שכבר המון שנים לא חליתי בשפעת אז קשה לי להשוות, אבל אני מניח שזה די דומה אם לא מסתבכים עם המחלה. מה שכן, יש לי חום וחולשה. אני מחכה שהחום יירד כבר, כי זה לא נעים בכלל. מאוד קשה גם לדעת איך זה יתפתח כי יש כאלו שזה עובר בקלות ויש כאלו שמסתבכים ואני מקווה להיות בקבוצה הראשונה. בינתיים אני לוקח אקמול, אופטלגין, ויטמינים, מודד חום, מודד סטורציה (מדידת אחוז החמצן בדם) ובעיקר נמצא במנוחה".
למה החלטת לכתוב יומן קורונה?
"כתבתי בפייסבוק כדי להעביר תוך כדי גם מסרים שקשורים ליוזמה האזרחית שאני מוביל, "מועצת העם החדשה".
מה זו היוזמה הזו?
"מועצת העם החדשה היא מיזם אזרחי פוליטי המכוון לייצר מציאות חדשה לחלוטין במדינת ישראל. אני מאחד את מכלול הכוחות, הסקטורים, הארגונים וההתארגנויות בארץ לכדי כוח אזרחי אחד גדול, בנוסף מקימים מועצות עם אזוריות בכל הארץ ויוצרים דמוקרטיה השתתפותית, שקופה, ישרה, אמינה, שתצבור כוח ותהווה אלטרנטיבה שלטונית לממשל הקיים. אין כאן ימין ושמאל. הכוונה היא לשנות את מבנה הממשל, שיטת הבחירות ואופן התנהלות המדינה, כך שבישראל יהיה ממשל יציב, יעיל, ייצוגי, המסוגל לתכנן ולפעול לאורך זמן ולהציל את כל המערכות הקורסות: בריאות, חינוך, רווחה , תחבורה ועוד".
עכשיו כשאתה חולה, אתה חושב שההיסטריה סביב הקורונה היא מוצדקת או שהלחץ מוגזם?
"אין ספק שיש וירוס חדש והוא שונה ותוקפני יותר משפעת. זו אמת ולא קונספירציה. העניין שהוא פוגע קשה כמעט רק בזקנים וחולים ולכן האסטרטגיה הייתה צריכה להיות שונה. לסגור ולבודד את אוכלוסיות הסיכון ולאפשר למדינה להמשך להתנהל עם הנחיות זהירות, מסיכות, שמירת מרחק והגיינה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    המצב הוא שהמבוגרים אכן שומרים על עצמם, אך הצעירים נוהגים בחוסר אחריות ללא שמירה על כללי משרד הבריאות. ולכן כל פתיחת המשק גרמה להתפשטות הוירוס וגידול בהידבקויות, שעלול להוביל לקריסת מערכות הבריאות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר