סיור פיילוט תיירותי בשוק פתח תקוה. צילום דוברות העירייה

עם דגש קולינרי: פיילוט ראשון של סיור תיירותי התקיים בשוק

המיזם התיירותי הוא שיתוף פעולה בין עיריית פתח תקוה ומשרד הכלכלה. המטרה היא לקיים סיורים שייצאו מבית שיח נשים הסמוך

פורסם בתאריך: 13.8.20 07:45

סיור פיילוט ראשון בשוק התקיים באחרונה, במסגרת מיזם תיירותי הקורם עור וגידים בשנה האחרונה, פרי עבודה משותפת של משרד הכלכלה ועיריית פתח תקוה.
המיזם התיירותי אשר עליו עמלו צוות נשות העסקים בפרויקט meetup בהנחיית טלי ברסקי, כולל הכנת מסלולי תיירות בעיר, במרכזם השוק הוותיק במרכז העיר, שוק שנחשב לאחד השווקים הטובים בארץ. על מנת לספר את סיפורו של השוק הוותיק וחשיבותו בחיי המושבה, החליטו יוזמת התכנית רחל אלון, יועצת ראש העירייה לשוויון מגדרי, פיתוח וחדשנות, יחד עם חנית שפירא מנהלת 'מעוף' בעיר, ועם קבוצת הנשים והמנחה, להתמקד בהיבט הקולינרי. לשם כך, שולבה הדיאטנית העירונית אסנת בירנבאום אשר יצקה תכנים נוספים וטיפים לתזונה בריאה ונתנה להם ביטוי הלכה למעשה בסיור הפיילוט. המסלול תובל בקטעי משחק והנחייה של צוות בית שיח נשים, מה שהוסיף צבע וססגוניות לסיור.
בימים אלה מגישות קבוצת נשות העסקים את התכנית העסקית לסיורים בשוק, ובקרוב יחלו סיורים תיירותיים אשר יצאו מבית שיח נשים, הנמצא בסמוך, ברחוב מונטיפיורי 3, ויתקיימו בהתאם למגבלות התו הסגול.
ראש העירייה רמי גרינברג, אמר: "זוהי ראשיתו של התגשמות חלום – להפוך את פתח תקוה לאטרקציה תיירותית. למושבה הוותיקה יש סיפור מרתק והשוק, כמו גם בית שיח נשים, בית הדפוס, בית הכנסת הגדול ועוד מוקדי עניין במרכז העיר והסביבה, הם אתרים מעניינים ומרתקים ואנשים מהעיר ובוודאי מחוצה לה, אינם מכירים אותם. אני שמח על היוזמה ומודה לכל הנשים שלקחו בו חלק. היוזמה שלהן היא לכשעצמה בבחינת פריצת דרך שתוביל לפעילות פורה ומרתקת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר