העומס ברחוב בגין פינת הרב עובדיה. צילום פרטי
העומס בכניסה לדרייב אין בדיקות קורונה בספורטק סירקין צילום פרטי פרסום לפי סעיף חוק 27 א' בחוק זכויות יוצרים

מאות תושבים מגיעים להיבדק במתחם הדרייב אין, עומסי תנועה כבדים בכל האיזור | צפו בסרטון

מתחם הדרייב אין לבדיקות קורונה בספורטק סירקין נפתח ב-14:00 וכבר לאחר זמן קצר נוצרו במקום עומסי תנועה, כאשר תושבים רבים מגיעים להיבדק

פורסם בתאריך: 15.9.20 15:26

דיווחים על עומסי תנועה כבדים באיזור הספורטק בסירקין ובכל הכבישים המובילים לאיזור. זאת בעקבות התנועה הרבה שיש בשעה האחרונה אל מתחם הדרייב אין לבדיקות קורונה שהחל לפעול בספורטק בסירקין. לצד הקיטורים על הפקקים, ניתן להתעודד מכך שתושבים רבים מגיעים להיבדק.

גורם בפיקוד העורף: "לפי הנתונים שלה, פתח תקוה כבר עיר אדומה"

תושבים משכונת הדר גנים והסביבה, מדווחים על פקקים גדולים  ורכבים רבים שמגיעים לבדיקה. לטענת תושבים אשר מתגוררים בהדר גנים, צומת מנחם בגין פקוק וחסום לתנועה והרכבים במקום לא מפסיקים לצפור. "זה ממש סיוט מה שקורה פה", מספרת תושבים שמתגוררת בסמיכות, "חזרנו הביתה ולקח לנו זמן ארוך עד שעברנו את הצומת".

צפו בסרטון שרץ ברשת וצולם במקום, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים, אם ידוע לכם מי צילם את הסרטון נשמח אם תודיעו לנו בוואטסאפ למספר 0507386561.

תושבת נוספת מציינת: "המצב רק מחמיר מרגע לרגע, יש פקק כקילומטר לפני הכניסה לספורטק והרכבים לא מפסיקים להגיע, הבעיה תתחיל לקראת אחר הצהריים, אז יחזרו התושבים מהעבודה ורבים נוספים יבואו להיבדק. אני מאוד מקווה שמישהו יגיע למקום לנווט קצת את התנועה, כי בינתיים זה לא נראה טוב, ואנחנו מהבית שומעים בעיקר צפירות של נהגים עצבניים".

הבדיקות בדרייב אין יתקיימו במשך שלושה ימים: היום (שלישי) רביעי וחמישי, כל יום בין השעות 14:00-22:00. הגעה לבדיקות ברכב בלבד. מיקום הבדיקות בספורטק ברחוב עובדיה יוסף – בסמוך לצומת סירקין.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר