עמוס גלזר ז"ל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

עצב גדול: עמוס גלזר, ששכל את בנו באסון המסוקים, נפטר מקורונה

גלזר ז"ל, נהג ותיק בדן שהיה אהוב על כולם, נדבק לפני כחודש. בתו ויקי: "זה מאוד קשה, אנחנו לא יודעים איך הוא נדבק". ח"כ נפתלי בנט: "הוא היה פשוט אדם טוב". חבר המועצה ישראל פרידמן: "הוא היה אדם מעניין ואיש חם"

פורסם בתאריך: 24.9.20 08:22

עמוס גלזר, תושב שכונת הדר גנים, אשר נדבק לפני כחודש בנגיף הקורונה, נפטר לפני מספר ימים לאחר שמצבו התדרדר. גלזר היה בן 75 במותו. הוא היה נהג ותיק בדן והיה מוכר מאוד ואהוב בעיר. גלזר ז"ל היה ידוע בטוב ליבו ולא פעם שילם מכיסו עבור נוסעים שלא יכלו לרכוש כרטיס נסיעה. הוא הותיר אחריו את בתו ויקי ואת שני בניו דביר ואורי.

בפברואר 1997 הוא שכל את בנו תמיר ז"ל באסון המסוקים הכבד. שני מסוקי יסעור של חיל האוויר הישראלי התנגשו מעל שאר ישוב בגליל בעת שהובילו לוחמים מחטיבת הנח"ל, לפעילות מבצעית במוצבי צה"ל דלעת ובופור שברצועת הביטחון בלבנון.  תמיר ז"ל היה בן 24 בלבד כאשר נהרג באסון, והיה כחודש לפני סיום שירות הקבע שלו.

חבריו הרבים של עמוס גלזר ז"ל ספדו לו בכאב רב. וחבר המועצה ישראל פרידמן סיפר על ההיכרות איתו: "הוא היה אדם מעניין ואיש חם. הוא היה מתפלל בחמימות רבה והיה נהנה להתרועע עם חסידים ואנשי מעשה".
גם חבר הכנסת נפתלי בנט העלה בדף הפייסבוק שלו מילות ניחומים וכתב: "עמוס היה אב שכול, הוא איבד את בנו באסון המסוקים הנורא ב-1997 רק חודש לפני שהיה אמור להשתחרר. עמוס היה מוכר בפתח תקווה כנהג אוטובוס בחברת 'דן', תמיד עם נתינה אין סופית וחיוך גדול לכולם. תמיד השתדל לעזור ולסייע היכן שיכל. הוא היה פשוט אדם טוב".

בתו של עמוס ז"ל, ויקי, אמרה: "זה מאוד קשה. אנחנו לא יודעים איך הוא נדבק. אני מאוד כואבת כרגע. הכל קרה כל כך מהר".
העיתונאי החרדי צבי טסלר ספד לו בטוויטר: "עמוס גלזר, נהג דן היקר שהיה כולו חסד ונתינה. בזכות הנסיעות איתו הפכנו לסוג של משפחה. כל חייו התגעגע לבנו תמיר ז"ל, שנפל באסון המסוקים. פגשתי אותו לפני כמה חודשים באוטובוס. הוא התעקש שהוא לא מפחד מקורונה וממשיך לנסוע ולעשות את מה שהוא כל כך אהב. הוא נדבק, אושפז ונפטר. יהיה זכרו ברוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר