מגרש רמון פתח תקוה. צילום דוברות העירייה

העירייה סוגרת 88 מגרשי ספורט ברחבי העיר. ומה קורה בגינות הציבוריות?

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "לצערנו נראה כי במגרשי הספורט משחקים אנשים רבים, בצוותא, ובניגוד להנחיות"

פורסם בתאריך: 5.10.20 17:21

העירייה החליטה על סגירת כל מגרשי הספורט ברחבי העיר, החל מהיום, יום שני, ועד להודעה חדשה. זאת על מנת למנוע התקהלויות. מדובר על פי רשימת העירייה ב-88 מגרשים ברחבי העיר. הרשימה כוללת את כל המגרשים בבתי הספר וביניהם: חטיבת בן צבי, ברנר, גולדה, פיינשטין, רמון, רשיש, שמיר, תיכון אחד העם, בן גוריון, ברנר, עמל א' ועמל ב', גולדה. כמו כן כוללת הרשימה את מגרשי הכדורגל בפארק הגדול, בספורטק, מגרש בנווה דקלים, ברחוב טבריה, צמוד למתנ"ס המרכז, ובמתנסים לזרוס, מטלון, יוספטל, דדו,  ועוד. במקביל יש לציין כי כל הגינות הציבוריות בשכונות העיר יהיו פתוחות לרווחת הקהל במהלך היום וינעלו בשעות הלילה על מנת למנוע התקהלויות והפרעה לשכנים.
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אנו עושים כל מאמץ למנוע התקהלויות והתגודדויות ולצערנו נראה כי במגרשי הספורט משחקים אנשים רבים, בצוותא, ובניגוד להנחיות. לאור זאת החלטנו על סגירת המגרשים ונעילתם עד להודעה חדשה. במקביל כל גינות העיר פתוחות במהלך היום לרווחת הקהל ולהנאתו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. נעמי

    אבל בבתי כנסת זה בסדר מותר ולא נידבקים, ממש עצוב שכך חושב ראש העיר שבשטח פתוח צריך לסגור ובשטח סגור להשאיר פתוח

  2. הדר

    הגינות הציבוריות וגני השעשועים לפחות בעין גנים מפוצצות באנשים שכמובן לא שמים מסכות ולא שומרים מרחק. מה זה עוזר לסגור בלילה? באנשים טיפשים צריך לנהוג ביד קשה

  3. תושב

    נעמי, חבל שאת כועסת, בתי הכנסת סגורים. מתפללים בחצרות, בשמש, עם מסיכות ושמירת מרחק.
    ואל תאמיני למה שמספרים לך…

  4. הדיקטטור מככיר רבין

    נערים במקום להרעיש בגינות ירעישו ברחובות,במקום לרכז את מוקדי הרעש ולחלק דוחות לשרצים ששוכנים בגינות עכשיו הם התניידו ברחובות והתחקמו מכוחות השיטור.אני בטוח שפעולה זו של ראש העיר פתח-תקווה תוסיף רעש בעיר ותפחית את הספורט.לפחות הוא סגר רק חלק מבתי הכנסת,כי אני לא רוצה לדמיין דתיים מתקבצים מתחת לביתי להתפלל ומנסים להחזיר בתשובה את התושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר