נחש ברחוב רמז . צילום באדיבות גדעון דעבול

נחש אחרי נחש: שוב נלכד צפע בבית בפתח תקוה. והיה גם זעמן | צפו

פחות משבוע לאחר שנחש צפע נלכד בבית בקרית מטלון, נלכד נחש גדול מאותו סוג בקרית אלון. נחש מסוג אחר נלכד בבית בנווה עוז

פורסם בתאריך: 15.11.20 17:00

לוכד הנחשים הפתח תקוואי גדעון דעבול, לכד ביום חמישי האחרון נחש צפע בחצר בית בשכונת קרית אלון בעיר. זאת פחות משבוע לאחר שלכד צפע בבית בקרית מטלון. "קיבלתי טלפון לקראת השעה שמונה בערב מתושבת ברחוב רמז שאמרה לי שהיא זיהתה נחש בחצר ושאני אגיע מהר", הוא מספר. "היא אמרה לי שהנחש עלה לפח ועבר לצד של השכנה. אמרתי לה שנחש לא יכול לעלות על הפחים ולמרות זאת עשיתי בדיקה גם אצל השכנה ואמרתי לה שהוא בטוח אצלה בחצר. הם בדרך כלל בורחים כמה מטרים והם מתחבאים. התחלתי להזיז פחים, גרוטאות ואת הצמחייה ולא ראיתי את הנחש ופתאום אני מגלה את הנחש שהתחבא בין הגדר שלה לגדר של השכנה. מדובר בנחש באורך של 1.20 מטר, שזה נחשב לנחש גדול במיוחד".

בנוסף לכד דעבול בשבת האחרונה ברחוב הפרח בנווה עוז נחש מסוג זעמן זיתני, שהוא נחש חנק שאינו ארסי ולא מסוכן לבני אדם. "אף אחד לא היה בבית והשכנים ראו איך הנחש מטפס על הקיר ונכנס לתוך השרוול של החלון", אומר דעבול, "הוא יכול היה להיכנס לבית. השכנים הודיעו לתושבת שהם ראו נחש בחלון של הבית והיא הגיעה ופתחה לי את הבית. התחלתי לחפש את הנחש במסגרת של החלון, עד שתפסתי אותו".

קיראו גם:

רגעים ארוכים של פחד: צפו בלכידת נחש צפע בסלון בית בפתח תקוה בשעת לילה מאוחרת

דעבול מזכיר פעם נוספת לא לנסות ללכוד את הנחש לבד, כי זה יכול להיות מאוד מסוכן. "נחש צפע הוא מאוד מסוכן וצריך מאוד להיזהר", אומר דעבול, "לפעמים אנשים הורגים את הנחשים, שהם חשובים לטבע ומוגנים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גילה

    מעניין לדעת מה עושים עם כל הנחשים הללו. חבל שזו חיה מוגנת. במקום להגן על בני אדם מגנים על חיה שמסוכנת לבני אדם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר