מבט מלמעלה פתח תקוה. צילום זאב שטרן
מבט מלמעלה על פתח תקוה. צילום זאב שטרן

בית המשפט התיר לעירייה להפעיל מחלקת תרבות דיור משלה

השופט התיר לעירייה להפעיל את הגוף החדש שהקימה וקבע ששמו יהיה מחלקת תרבות הדיור עיריית פתח תקוה. כמו כן קבע איזה חלק מהשם יהיה באותיות גדולות יותר

פורסם בתאריך: 30.12.20 10:32

בית המשפט המחוזי בלוד, הכריע לאחרונה שעיריית פתח תקווה יכולה להמשיך בפעילות המחלקה לתרבות הדיור שהוקמה לאחרונה.
בבקשה למתן צו מניעה זמני שהגישה האגודה לתרבות הדיור כנגד עיריית פתח תקווה, ביקשו באגודה שבית המשפט יאסור על העירייה לעשות שימוש ישיר ו/או עקיף ב"מאגרי המידע" של האגודה וכן להשתמש בשם "תרבות הדיור" שמה הרשום ברשם העמותות, שמהווה "סימן מוכר היטב" על מנת לא להטעות את לקוחותיה.
בפסק הדין כתב השופט רמי אמיר שעיריית פתח תקווה לא תשתמש בתוכנת ONE של האגודה ובמידע שהיה אגור בה. העירייה ציינה שאין בידיה עותק של התוכנה ושהיא לא עושה וגם לא עשתה בה שימוש וציינה שיש לה מאגרי מידע משלה. לגבי השם, כתב השופט שהעירייה לא תשתמש בשם "תרבות הדיור פתח תקווה" לשירות שאותו היא נותנת לתושבים ולוועדי הבתים, אולם היא רשאית להשתמש בשם "מחלקת תרבות הדיור עיריית פתח תקווה", כאשר המילים עיריית פתח תקווה יודגשו ויהיו גדולות יותר מאשר המילים "מחלקת תרבות הדיור". עוד הוא ציין שכל אחד מהצדדים רשאי לפעול בתחומי העיר פתח תקווה בתחומים של שירותי תרבות הדיור.
כזכור, בחודש נובמבר, הודיעה עיריית פתח תקוה כי היא מקימה גוף עירוני – "תרבות הדיור – פתח תקוה" – אשר יהווה חלופה לסניף האגודה לתרבות הדיור בפתח תקוה. ההודעה של העירייה עוררה כעס רב באגודה לתרבות הדיור, אשר טענו שההודעה של העירייה הייתה חד צדדית וללא תיאום איתם והודיעו שהם ימשיכו לתת את שירותיהם גם ללא ממשק לעיריית פתח תקווה.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "עשינו צעד חשוב למען תושבי פתח תקוה הגרים בבתים משותפים וכעת יש להם האפשרות להיעזר במחלקת תרבות הדיור של עיריית פתח תקוה ולקבל שירות המתאים להם באופן ממוקד ע"י צוות המכיר את העיר ולקבל את סל השירותים לו הם זקוקים, אם זה בתחום של יעוץ הנדסי, גישור, יעוץ משפטי וכל מה שקשור לתיחזוק הבניין וטיפוחו. נמשיך להרחיב את סל השירותים ככל שיידרש ולהעניק לתושבי העיר שירות מקיף, איכותי ויעיל". את עיריית פתח תקוה ייצגו עו"ד יחזקאל ריינהרץ ועו"ד איילת צור.
תגובת האגודה לתרבות הדיור לא התקבלה למרות מספר פניות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר