ישיבת מועצת העיר

ספסלים חברתיים בבתי ספר, מבנים לצופים ולאריאל: אושר תקציב העירייה ל-2021

תקציב עיריית פתח תקוה לשנה הבאה אושר אתמול בישיבת מועצת העיר, יחד עם מספר מיזמים והקצאות לארגונים שונים

פורסם בתאריך: 28.12.20 09:39

תקציב עיריית פתח תקווה לשנת 2021, אושר אתמול (ראשון) בישיבת המועצה שהתקיימה בהיכל התרבות. התקציב יעמוד על 1,992,089,000 שקלים ועוד כ- 350 מיליון מתקציב הפיתוח. לצד זה אושרו במהלך הישיבה מספר מיזמים נוספים וביניהם "ספסל חברתי", מיזם הקיים כבר במספר רשויות בארץ. במסגרת המיזם, אותו הציעו ראש העירייה רמי גרינברג וסגנו צדוק בן משה, העירייה תקצה ספסלים ייעודים בבתי הספר היסודיים ובגינות הציבוריות במטרה לאפשר לילדים להכיר חברים חדשים. הספסלים ייצבעו בצבע ייחודי.

בנוסף אישרה מועצת העיר את הצעתם של גרינברג וחברת המועצה ניבה קפלן להקמת גינות קהילתיות נוספות ברחבי העיר בנוסף לשתי הגינות שכבר הוקמו בשנתיים האחרונות. עוד אושרה בנוסף לתקציב התכנית לפיתוח העיר והקהילה, תוספת של 280 אלף שקלים לטובת שירותים יעודיים לילדים המטופלים ברווחה. בנוסף אושר תקציב בסך שני מיליון שקלים עבור פיתוח מבנה קהילתי ברחוב מבצע דקל, 200 אלף שקלים לטובת עיקור חתולי רחוב ותוספת של חמישה מיליון שקלים להמשך פיתוח ושדרוג מוסדות חינוך.

קיראו גם:

תקציב עיריית פתח תקוה ל-2021: כשני מיליארד שקלים. מהם הסעיפים הכי גבוהים?

בישיבה אושרו גם תקציב תמיכות באמני פתח תקווה והקצאת מבנים לטובת פעילות תנועות הנוער, מבנה עבור הצופים למשך שנה ברחוב שרגא רפאלי עד למעבר למבנה קבע ברחוב רבקה גובר, והקצאה לתנועת הנוער אריאל ברחוב עדש שפיק. סכום של 500 אלף שקלים אושר לשדרוג ותיחזוק תחנת ניטור איכות האוויר בשכונת אם המושבות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין עוד ועוד פרויקטים לצעירים ואפס לקשישים ומבוגרים. הרווחה של עירית פתח תקווה לא מתפקדת. עובדים שם עם ראש קטנציק וחוסר אכפתיות. איך ראש העיר, סגניו המרובים וחברי מועצת העיר ישנים בלילה שכל כך הרבה אנשים בודדים מתגלים רק אחרי שריח רע עולה מדירתם. איפה השירותים והערבות ההדדית. מדוע אין סגן שיהיה אחרי שהרווחה תתפעל פרוקטים עם גורמים התנדבותיים שיהיו אחראים להתקשר לבודדים פעם ביום, לדאוג למכשירי מצוקה וגם ליצור קבוצות וואצאפ של מתנדבים להסיע אנשים הזקוקים לעזרה.

  2. רביד

    בסה"כ העבודה מבורכת – אך לא ברור לי נושא צביעת הספסלים בחדשים בצבע מיוחד, יש לחשוב על כך שהם יתוייגו כספספסלים לילדים ללא חברים!!!! אולי לא כדי להבליט אותם, רעיון למחשבה רגישה?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר