פריצה לבית כנסת, צילום ממצלמות האבטחה באדיבות ירון קדושים

בסיוע התושבים: נתפסו חשודים בפריצות לבתי כנסת | צפו בפריצה

המשטרה עצרה שני חשודים בפריצה לבתי כנסת ולמקווה בעיר וגניבת כספים וחפצים יקרי ערך. פעיל הציבור ירון קדושים מתאר את המעקב שקדם לתפיסה

פורסם בתאריך: 31.1.21 10:06

בסיוע התושבים: המשטרה עצרה ביום חמישי שני חשודים בביצוע התפרצויות למקווה ולבית כנסת בפתח תקוה וגניבת כסף מקופות צדקה. חשוד אחד, תושב פתח תקוה כבן 20, שוחרר בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של החשוד השני, תושב אלעד כבן 30, הוארך עד ליום שלישי. החקירה נמשכת.

לאורך השבועות האחרונים התרחשו פריצות בשכונת הדר גנים ונפרצו בתי כנסת והמקווה השכונתי. אופן הפריצה היה דומה בכל המקרים, ונגנבו חפצים יקרי ערך וכסף. בשבוע שעבר נפרצו בתי הכנסת "אבי עזרי" ובית הכנסת "הספרדי" בשכונת יוצאי חברון ולהבדיל מהמקרים הקודמים, הפעם הפריצה תועדה בסרטון וידאו וזה היווה את פריצת הדרך.

צפו בפריצה לאחד מבתי הכנסת, צילום ממצלמות האבטחה באדיבות ירון קדושים:

פעיל הציבור בהדר גנים, ירון קדושים, שהוביל יחד עם תושבים נוספים לתפיסת החשודים, מספר: "גבאי בתי הכנסת יצרו איתי קשר לאורך השבועות האחרונים ודיווחו לי על חשוד שפורץ לבתי הכנסת שלהם וגונב דברים תוך השחתה של ריהוט וציוד בית הכנסת. אחרי שהגיעו אלי תמונה וסרטון מהפריצה בליל שלישי מבית הכנסת "אבי עזרי" ו"ספרדי" והיה תיאור מדויק של הבחור, הפצתי לציבור הרחב הודעה שאני מחפש את הבחור שמופיע בתמונה, מאחר ויש אצלי משהו ששייך לו ואני רוצה להחזיר לו. מספר אנשים זיהו את הבחור וכל פעם שהגעתי למקום, הוא נעלם. ביום חמישי בצהריים, הגיע אלי מידע בזמן אמת שהחשוד נצפה בבית הכנסת והמקווה השכונתי "הבעש"ט" שנעולים בגלל הקורונה. הוא היה במקום יחד עם בחור נוסף שכנראה היה המפעיל שלו. הם קלטו שאנחנו מסתכלים עליהם וניסו לברוח והתחלנו לעקוב אחריהם. התפצלנו והמשכנו להיות איתם בקשר עין ודיווחנו למוקד 100 ולשוטר הקהילתי איתן צעירי על החשודים. למקום הגיעה ניידת משטרה, יחד עם סגן מפקד התחנה ידידי רפ"ק יובל שביט והחשודים נעצרו במקום".

"פוצע כל לב יהודי": שני בתי כנסת נפרצו, קופות הצדקה נגנבו, ספרי התורה הושלכו לרצפה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר גימלאי משטרת פ"ת.

    אני מברך את מר ירון קדושים, והאזרחים שעזרו לו לעלות על עקבות החשודים שפורצים לבתי כנסיות בעיר, לפי העבודה שלך מיד הייתי מגייס אותך להיות סגן המפכ"ל עבודה מקצועית יישאר כח, אני לא פוסל את השוטר איתן צעירי שהוא אדם מיוחד ונחמד שיודע את העבודה המקצועית לתפוס עבריינים, ושמחתי לעבוד איתו תקופה עד שיצאתי לגימלאות. איתן אתה זוכר את משה אפטר?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר