אורנה דוידאי. צילום: זאב שטרן
אורנה דוידאי. צילום: זאב שטרן

אורנה דוידאי שובצה במקום ה-19 ברשימתו של גדעון סער לכנסת

למרות שהסקרים האחרונים מנבאים למפלגת תקווה חדשה כ-15 מנדטים, דוידאי בטוחה שהמקום שלה ברשימה ריאלי, ומסבירה מדוע

פורסם בתאריך: 4.2.21 15:14

אחרי שאתמול התבשרנו שממלא מקום ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ, שובץ במקום ה-16 ברשימת יש עתיד בבחירות הקרובות לכנסת ה-24, שיתקיימו ביום שלישי ה-23 במרץ, פורסם אתמול רשמית כי המשנה לראש העירייה אורנה דוידאי, שובצה במקום ה-19 במפלגתו של גדעון סער תקווה חדשה, שהסקרים מנבאים לה בין 13-15 מנדטים.
בחודש דצמבר הודיעה דוידאי שהיא עוזבת את הליכוד, שהיה הבית שלה בשנים האחרונות לטובת תמיכתה בסער. "אני גאה על כך שנבחרתי להיות חלק מהרשימה האיכותית של תקווה חדשה לכנסת", אמרה הבוקר דוידאי, "אני גאה להיות ברשימה שבראשה עומד מנהיג ראוי מוכשר וישר כמו גדעון סער. אני הולכת לצידו שנים ועדה לכך שהשליחות הציבורית היא בנפשו. הוא פועל למען הציבור ללא מורא ובלי שאינטרסים אישיים יתערבו בשיקול דעתו. אני רואה בו דוגמא וכך אפעל כשליחת ציבור. כמובן פתח תקוה היא העיר שלי ואמשיך לייצג אותה בכבוד בכל מקום בו אהיה. אם אבחר אפעל לקדם את בריאות התושבים ואפעל למען איכות הסביבה,  נושא שהוא בנפשי. כמי שכל חייה נאלצה להתמודד כאישה במערכות גבריות אני אמשיך לפעול למען קידום והעצמת נשים ולמען שוויון מגדרי".
המקום שלך ברשימה ריאלי לדעתך?
"לדעתי ריאלי ואני מאמינה שקרוב למועד הבחירות האזרחים יבינו שיש מנהיג אחד שראוי להחליף את נתניהו והוא גדעון סער. ואם ניקח בחשבון גם את החוק הנורווגי אז הסיכוי שלי הוא מצוין".
מלבד כץ ודוידאי, הנציגים הנוספים שלנו בבבחירות לכנסת הם הח"כית והשרה פנינה תמנו שטה, ששובצה במקום השני במפלגת 'כחול לבן' של בני גנץ, ייבגני סובה ששובץ במקום השלישי בישראל ביתנו, משה ארבל שבמקום השישי בש"ס ואוריאל בוסו במקום התשיעי בש"ס. אליהו ברוכי שובץ במקום התשיעי, במפלגת יהדות התורה.

קיראו גם:

בדרך לכנסת? רון כץ שובץ במקום ה-16 ברשימת יש עתיד


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הילה

    טעות מרה לשבץ אותה !!!❗❗❗

    אבדת את קולי ועוד מלא קולות מר סער, היא אדם הכי לא נחמד וכמו רבים מעניין אותה רק הכיסא. ❗

  2. שימי

    ביי,ביי כול מי שעזב את הליכוד עוד ירצה לחזור אבל לא,הדלת סגורה ,לכנסת הבאה אין סיכוי שתיכנסי ,יצאת נפסדת משני הצדדים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר