רון כץ. צילום זאב שטרן
רון כץ. צילום זאב שטרן

בדרך לכנסת? רון כץ שובץ במקום ה-16 ברשימת יש עתיד

"זה מאוד מחמיא לי שיאיר לפיד החליט להציב אותי במקום הראשון אחרי הרשימה הקיימת", אומר ראש מינהל החינוך וממלא מקום ראש העיר

פורסם בתאריך: 3.2.21 13:36

ממלא מקום ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ, שובץ במקום ה-16 ברשימת יש עתיד לבחירות הקרובות לכנסת. הבחירות לכנסת ה-24, יתקיימו ב-23 במרץ, יום שלישי. על פי הסקרים, יש עתיד אמורה לקבל בין 15-18 מנדטים וכפי שזה נראה היום, כץ יכנס לכנסת ויעזוב את העירייה. "זה מאוד מחמיא לי שיאיר לפיד החליט להציב אותי במקום הראשון אחרי הרשימה הקיימת", אומר כץ, "היום יש לנו בכנסת 15 מנדטים ואני במקום ה-16. אני מודה ליו״ר יש עתיד ח״כ יאיר לפיד על האמון ובטוח שהוא האדם המתאים ביותר להנהיג את המדינה. אני חושב שאני אוכל לתרום תרומה משמעותית גם בהנהגה המדינית, אבל כרגע אני ראש מינהל החינוך בפתח תקוה ויש לנו משימה לא פשוטה, להתגבר על הקורונה, ואנחנו נמשיך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כמובן כל מהלך הוא בתיאום ובתמיכתו של ראש העירייה רמי גרינברג ואני אמשיך לייצג נאמנה את תושבי העיר בכל מקום שאני נמצא בו. זו העיר שאני חי בה ומגדל בה את בני".
ובכל זאת, אנחנו באמצע שנת לימודים ותקופה לא פשוטה בכלל.
"זה לעזוב בתקופה מורכבת מערכת שבנויה לעילא ולעילא, מערכת מצוינת. אני לא עוזב רחוק ואני נמצא פה תמיד ליד המערכת. במידה ואבחר, אשאר לעשות חפיפה מסודרת וגם אפתח לשכה בעיר שתעמוד לרשות העירייה והתושבים בכל נושא".
באיזה תחום מעניין אותך לעסוק בכנסת אם תיבחר?
"יש הרבה מה לעשות בתחום של הרשויות המקומיות והחיבור בין המוניציפלי לארצי. חשוב שנציגים מהמוניציפלי שמכירים, ואני פה שמונה שנים, יידעו לתרגם את זה בצורה הטובה ביותר. וכמובן שיעניין אותי לעסוק בתחום החינוך ולהמשיך לפתח את נושא הגיל הרך יחד עם חברת הכנסת קרין אלהרר. צריך לסיים את הסאגה הזו, להביא לפיקוח אמיתי על הגיל הרך, להכניס את המסגרת הזו תחת הכובע הראוי לה ולהפסיק את ההפקרות שקיימת היום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה אפטר פ"ת.

    זה מאד יחמיא לך רון ללכת למקום עלוב כזה כביכול זה המקום שלך, ולנו זה יחמיא שתעוף מעירית פ"ת עוד אתמול.

  2. אשבול

    החילונים בעיר מיותמים. מה הבנאדם עשה בדיוק? רק מתעסק בחינוך. איפה הצעירים שבורחים מהעיר? איפה מסעדה או מועדון אחד בעיר שימשוך אנשים מבחוץ ולא יהיה גולה או גמס של דתיים? אנשים בחרו בו והוא מתעסק רק בחינוך ורק מי שיש לו כיפה נספר בעיר. לא לשבר על התדמית הנוראית והדיגיטל של העירייה שיותר שמרני מבני-ברק!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר