חן קורח ז"ל צילום באדיבות המשפחה

הלב כואב: חן קורח נפטרה בגיל 22 לאחר מאבק במחלת הסרטן

במשך כל הזמן בו נאבקה במחלה הייתה חן קורח אופטימית, ואף שימשה כפרזנטורית של פרויקט צמה של עוצמה. אמה של חן ז"ל, תרצה, אמרה בכאב: "חן הייתה מתנה בשבילי, מתנה שפשוט נגמרה". חבריה: "חן הייתה השראה לנתינה, אהבה, שמחת חיים, ובחירה בטוב"

פורסם בתאריך: 10.2.21 08:24

תושבת העיר חן קורח, הלכה ביום שני לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן והיא בת 22 בלבד. חן הותירה בני משפחה וחברים רבים כואבים והמומים. לאורך כל התקופה בה הייתה חולה, חן לא הרימה ידיים, ותמיד הייתה אופטימית וחזקה. במשך תקופה מסוימת אף שימשה כפרזנטורית של פרויקט "צמה של עוצמה". חבריה ספדו לה בקבוצות הפייסבוק השונות וכתבו: "חן הייתה השראה לנתינה, אהבה, שמחת חיים, אופטימיות ובחירה בטוב" … "הלב מרוסק ומסרב להאמין" … "מעולם לא פגשנו באדם מלא שמחת חיים כמוה ולא משנה כמה קושי עברה, חן תמיד הייתה חזקה והמשיכה להפיץ את האור והאהבה שלה לכל עבר".

אמה של חן, תרצה, שעברה איתה שנים של מאבק במחלה יד ביד, אמרה בכאב: "חן הייתה מתנה בשבילי, מתנה שפשוט נגמרה. אני מבקשת מכולם לזכור את החיוך והאופטימיות שליוו את חן, את הרצון שלה לראות את הטוב בכל אדם ולהאיר את פני האנשים שפחות נראים – ככה נזכה לפחות להעביר את האמירה של חן לעולם". היא ביקשה לזכור את חן כפרח שנקטף לפני הזמן וציטטה משיר השירים: "דודי ירד לגנו לערוגות הבשם לרעות בגנים וללקט שושנים".
חברתה של חן ז"ל, קארין מועלם, אמרה בכאב: "חן הייתה ילדה מאוד מיוחדת. היא אהבה את החיים בצורה בלתי רגילה ואין עוד אנשים עם שמחת חיים כמו שלה. היה לה מסר מאוד חשוב שהיא כל הזמן ביקשה להעביר וזה להתייחס לאנשים השקופים, לאנשים החלשים ולחזק את אלה שקולם לא נשמע. היא עזרה לכל מי שיכלה וכל מי שהיה סביבה ולא שכחה אף אחד גם בימים הקשים".
סביב חן היו תמיד חברים ובני משפחה שלא עזבו אותה לרגע וביניהם שלושה שהיו קרובים אליה במיוחד, קארין מועלם, הילה ששון, ויואב עובד. "חן הייתה עבורי כמו אחות קטנה ואחות גדולה, בחוכמת החיים שלה היא ידעה איך לכוון אנשים שכפולים מגילה. גם בימים האחרונים שלה כל מי שהגיע לבקרה היא דאגה להעביר לו מסר, לתת לו הכוונה וטיפ לחיים, אישי ומיוחד", מספרת קארין בכאב. "לאורך כל הדרך חן נלחמה באמונה גדולה שהיא תנצח. זו אבידה מאוד גדולה למשפחה, לחברים ולכל מי שהכיר אותה ולמי שלא הספיק להכיר".
בעבר התראיינה חן למלאבס וסיפרה שבגיל 20, קצת לפני שחרורה, אובחנה כחולה בסרטן השד ובלוטות הלימפה והחליטה לשמש כפרזנטורית של פרויקט "צמה של עוצמה" של עמותת זיכרון מנחם לאיסוף תרומות שיער עבור חולות סרטן. בכתבה היא ביקשה מכולם ומכולן להיות עם האצבע על הדופק לגילוי מוקדם של המחלה, גילוי שהוא שהוא מציל חיים.

היכנסו כאן לקרוא את הראיונות הקודמים עם חן:

"אחד הדברים שמאוד הפחידו אותי, זו נשירת השיער"

"הייתה תקופה שאפילו חשבתי על המוות". למרות הקשיים, חן קורח נרתמת לפרויקט 'צמה של עוצמה'

ההלוויה התקיימה ביום שני, בבית העלמין ירקון. יושבים שבעה בבית הוריה תרצה ומשה, ברחוב מונטיפיורי 6.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ג.ש

    ברוך דיין אמת המון תנחומים למשפחת קורח היקרה
    חן את איתנו תהיי תמיד נזכור אותך לעולמים נוחי בשלום על משכבך

  2. שי ב.א

    מאוד מאוד עצוב וכואב לאבד אותה.
    היא תחסר מאוד לבני משפחתה , לחבריה וחברותיה , לבן זוגה , למכריה ולי.
    יהיה זכרה ברוך. :,(

  3. רחל איזק

    חן קורח הלב כואב מדמם ומרוסק אמנם לא הכרתי אותך אישית אבל נחרטת בזכרוני כשראתי את תמונתך, כל הזמן האמנתי שתתגברי אבל לא! הלכת כל כך צעירה כל כך יפה מלאכית מהממת תשקיפי עלינו מלמעלה ותנוחי עם כל המלאכים שם, חן קורח יהי זכרך ברוך לעד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר