נוי ואביב לוי

צפו בסרט המצמרר שעשתה נוי לוי על אחיה, אביב ז"ל, שנהרג ברצועת עזה

הסרט 'אביב נעורים', של תלמידי מגמת הקולנוע בתיכון אחד העם הוקרן לראשונה בערב יום הזיכרון. "היה לנו מאוד חשוב להוציא את הסרט לקראת יום הזיכרון ולכן היו לנו הרבה לילות לבנים" מספרת נוי

פורסם בתאריך: 18.4.21 13:18

בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יצא לראשונה הסרט 'אביב נעורים', של תלמידי מגמת הקולנוע בתיכון אחד העם. הסרט מבוסס על סיפורו של סמ"ר אביב לוי ז"ל, לוחם ומפקד בחטיבת גבעתי, שנפל במהלך פעילות מבצעית בגבול עזה מירי של צלף, בזמן שפיקד על כוח מיוחד ב-20.7.2018. את הסרט ביימה אחותו של אביב ז"ל, נוי לוי, שאומרת: "היה לנו מאוד חשוב להוציא את הסרט לקראת יום הזיכרון ולכן היו לנו הרבה לילות לבנים של עריכה. מדובר בתקופה מאוד לא פשוטה, אבל התגובות הן מדהימות. אנשים חיבקו אותנו, גם אנשים שלא מכירים אותנו התרגשו מאוד. אנשים רבים אמרו לי שהם בכו וזכו להכיר את אביב, להכיר חלק ממנו והתחברו למקרה שלנו".

היכנסו כאן לצפות בסרט של נוי לוי

הייתה הקרנה מוקדמת?
"כן. עשינו הקרנה למשפחות שלנו, לחברים של אביב מהצבא וזה היה ערב מאוד מרגש. אני, אמא שלי ומאי המפיקה דיברנו וכולם הופתעו. אפילו אמא שלי ששיחקה בסרט והשחקן ששיחק את אביב לא ראו אותו לפני. לשמחתי רואים את ההשקעה של חודשי העבודה. מאוד חששתי לפני כן, כי לא ידעתי אם יאהבו את הסרט ואם הוא לא יהיה עצוב מידי. התגובות מאוד הפתיעו. אנשים ובעיקר חברים של אביב מהצבא, אמרו לי שהצלחתי להביא אותו בדיוק כמו שהוא ושהצילום, העריכה וההפקה היו מעולים".

אביב לוי ז"ל

מתי את מתגייסת?
"יולי או אוגוסט 2021. כרגע עדין אין לי תפקיד, אבל ככל הנראה אהיה משקית ת"ש בגבעתי בגדוד של אביב".

הסרט 'אביב נעורים', שזכה במקום הראשון בתחרות הפיצ'ינג (תסריטים) הארצית מדבר על אגם, נערה מתבגרת, שביום הולדתה ה-16 נוסעת עם אמה בלילה חורפי וקר להחזיר את אחיה לבסיס בדרום הארץ. היא לא יודעת שזאת תהיה הנסיעה האחרונה שלהם ביחד. לאחר הזכייה במקום הראשון בתחרות הפיצ'ינג אמרה נוי: "כאשר חשבתי על התסריט של הסרט, ישר אביב עלה לי בראש. היה לי מאוד קשה לחשוב על התסריט וזה היה תהליך עבודה לא פשוט, בעיקר נפשית. הייתי צריכה הרבה כוחות על מנת לעשות הסרט, אבל משהו בתוכי אמר לי לעשות את זה ולעשות את זה בצורה הכי טובה".
אביב נעורים – בימוי: נוי לוי, צילום: יאן פסקל, מפיקה: מאי דניאל, עורך: אופק יצחקי.

קיראו את הראיון הקודם עם נוי לוי

"הייתי צריכה הרבה כוחות" | נוי לוי עשתה סרט על אחיה, אביב ז"ל, שנהרג בגבול עזה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר