השער הנעול של פיקא צילום פרטי

תעלומה: מדוע מגרש בית ספר פיק"א ננעל ומי נועל אותו?

תושבים מתלוננים שהמגרש ננעל בסוף כל יום ובסופי שבוע, והילדים נאלצים לטפס על הגדר כדי להיכנס לשחק. בעירייה אומרים לגבי סופי השבוע כי אחד השכנים נועל את המגרש בניגוד לחוק

פורסם בתאריך: 26.5.21 08:16

הורים לתלמידים מבית הספר פיק"א ותושבים מהסביבה, מתלוננים שחצר בית הספר ננעלת מידי יום כבר תקופה ארוכה, כולל בסופי שבוע. לטענת ההורים, הם פנו להנהלת בית הספר וכן לעירייה, אך בפועל המגרש נשאר נעול אחר הצהרים ובסופי שבוע וילדים נאלצים לטפס מעל הגדרות על מנת להיכנס פנימה. לטענת ההורים, בשיחה מול אגף הביטחון בעירייה, נאמר להם שהמגרש אמור להיות פתוח, אך בעוד מגרשים אחרים ברחבי העיר פתוחים, אצלם זה ממשיך להישאר נעול. בתגובה לפניית מלאבס נמסר מהעירייה כי המגרש ננעל בסופי שבוע בניגוד לחוק על ידי אחד השכנים והנושא יטופל.

"לצערי כבר תקופה מאוד מאוד ארוכה, השער בבית הספר נסגר כל יום בסוף היום", אומרת תושבת מהסביבה, "מדובר בחצר אשר משמשת את כלל התושבים באזור ומיועדת בין היתר גם לילדים שמגיעים אחר הצהריים לשחק כדורגל וכדורסל, אבל משום מה בעוד מגרשים אחרים פתוחים אצלנו סגור. כשניסינו לברר מה הסיבה, פעם אמרו לנו שהשכנים מתלוננים, בפעם אחרת אמרו לנו שרוצים שהמגרש יהיה נקי בבוקר ובינתיים מי שסובל מכך זה התושבים והילדים שאין להם איפה להיות".

תושבת אחרת מוסיפה: "כל פעם יש להם תירוץ אחר, פעם זה היה הקורונה כשכל המגרשים ננעלו, אחר כך המלחמה, אבל תאכלס, הילדים שלנו מסכנים את עצמם ועד שלא יקרה אסון אף אחד לא יתעורר".
מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר במנעולים המוצבים בסופי שבוע בניגוד לחוק על ידי אחד מהשכנים באזור. בתוך כך הנושא יטופל במלא החומרה והעירייה תפעל להשארת המגרש פתוח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר