ירון קדושים צילום זאב שטרן
ירון קדושים צילום זאב שטרן

קדושים פרסם פוסט על ההפגנות מול בית שכנו, ח"כ אורבך. גרינברג הוציא אותו מקבוצת הוואטסאפ

בפוסט מחה קדושים על הרעש הרב ועל משך ההפגנות והמטרד שהן גורמות לשכנים. "התגובה המכוערת של ראש העיר אינה מוסיפה לו כבוד", הוא אומר. לשכת גרינברג: "קדושים הוא אינטרסנט פוליטי"

פורסם בתאריך: 6.6.21 15:41

ביום שישי האחרון פרסם ירון קדושים, פעיל ציבור מוכר בפתח תקוה, פוסט פוליטי בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו, אליו שלח קישור בקבוצת הוואטסאפ של שכונת מגוריו הדר גנים – "העברת מידע צפון הדר גנים". בפוסט טען כי ההפגנות כנגד חבר הכנסת ניר אורבך מימינה, על רקע ההצטרפות הצפויה לממשלה, המתקיימות בשכונה, הינן "התנפלות ברוטלית ופסולה" ומטרידה את השכנים. קדושים מדגיש כי לא מחה נגד עצם ההפגנות, אלא על משכן ועל הרעש הרב שנגרם לשכנים. בעקבות כך הסיר אותו לטענתו ראש העירייה, רמי גרינברג, מהקבוצה השכונתית. קדושים טוען: "זו דעה לגיטימית ואין בה טענה נגד העירייה. תגובתו המכוערת של ראש העיר אינה מוסיפה לו כבוד".

קדושים, שכנו של חבר הכנסת אורבך, כתב בין היתר את הדברים הבאים: "אני איש ימין. אוהב את עמי ואת ארצי. אהבת עולם. אבל, הדרך הזו של התנפלות ברוטאלית ליד ביתו של אדם ימים ארוכים, בכל שעות היום, תוך פגיעה קשה בכל סביבתו החפה מכל פשע היא מכוערת. זה מכוער להטריד את משפחתו וילדיו ולאכול את 2 אונות המוח של השכנים מסביב בין אם זה בהפגנות השמאל או הימין. זה לא משנה. זה פסול מיסודו. יש דרכים לשכנע. פחד אינו אחד מהם. הוא גם בדרך כלל לא מועיל. מה שעשתה המיצובישי לגולדפרב, לא יעשו אלף מגאפונים לניר אורבך. כבר יותר משבוע שאוזניי חירשות מקולות הפנינג המחאה ליד ביתו של ניר אורבך, שזה גם ליד מקום עבודתי. רעש אימים שמכוון לאדם שכלל אינו בביתו בימים אלו. זה מעשה פסול".

רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

לדבריו, בעקבות ההפגנות החליט לבקר בביתו של אורבך ולחזק אותו ואת משפחתו, שעה שהאחרון ביקר בו. "הלכתי עם חברי שי אבו לבקר בביתו של ניר, כשקפץ קצת הביתה לקחת דברים … אמרתי לו את דעתי בצורה מכובדת וחברית. חיזקנו את רעייתו שעוברת סבל לא פשוט בשל דרכו והחלטותיו של בעלה. וגם קנינו גלידה משובחת לילדים שלו שיירגעו קצת ואיחלתי לניר שיקבל את ההחלטה הנכונה לעם ישראל. הוא מבין את גודל השעה. ללא ספק", ציין קדושים.

קיראו גם:

ביקורת גדולה על הקריאה של גרינברג להפגין מול בית ח"כ אורבך | "זה כמו אחרון חמומי המוח"

קדושים טוען שיממה בלבד לאחר פרסום הפוסט, אותו שיתף כאמור גם בקבוצת וואטסאפ שוכנתית, שם לב לכך שהוסר מקבוצת הוואטסאפ. "תחילה הוא הסיר אותי מהקבוצה ובהמשך כאשר מנהלת הקבוצה ניסתה להחזיר אותי, הסיר גם אותה", הוא טוען. "אני לא עוסק בתגובות לפעולות של דמגוגיה ובריונות שהפכו לנוהג בעיר שלנו. אני עוסק במטלות הציבוריות האדירות וכבדות המשקל שמוטלים על כתפיי ועל כתפי חבריי, בגלל שהעירייה מזניחה את עבודתה הבסיסית, כמו בימים אלו במאבק לבלום את החלטת המדינה לסגירת צומת חזן הושע ושלמה בכביש 40. במקרה הזה של ההפגנות הבעתי את דעתי בצורה מכובדת וקצרה במוצ"ש לגבי מטרד הרעש האיום והנורא באזור מגוריי ועבודתי. לא שעה ביום אלא לאורך היום. ולא יום אחד אלא תקופה ארוכה. ניר אורבך בכלל לא נמצא בביתו. לא הוא ולא משפחתו. אז השכנים צריכים להיענש? זו הייתה דעה לגיטימית. אין בה טענה נגד העירייה בכלום. ואין בה אפילו תמיכה כלשהי בממשלה החדשה. נשארתי איש ימין הרוצה ממשלת ימין. הבעתי דעה לגבי מטרד רעש, דעה דמוקרטית, חד פעמית בקבוצה ציבורית, לא עירונית ולא של ראש העירייה. והתגובה המכוערת של ראש העירייה אינה מוסיפה לו כבוד כלל וכלל. להפך. אמשיך לעסוק בקירוב בין כולם ובסיוע לציבור על אף הכל".

מלשכת ראש העירייה נמסר בתגובה: "בניגוד לזעקות הקוזק הנגזל, קדושים הינו אינטרסנט פוליטי ולא "פעיל ציבור" כפי שהוא מנכס לעצמו. לטובת קידומו האישי הוא מפנה את עיקר עיסוקו נגד ראש העיר והעירייה באופן לא ענייני ומשתלח תוך הפצת שקרים. ראש העיר עסוק סביב השעון בקידום ענייני העיר השונים ואין בכוונתו לבזבז זמן בבתי משפט בתביעות דיבה על אנשים כמו קדושים וכמו כלל "פעילי הציבור" שהתקשורת המקומית מכתירה ומאפשרת להם להשתלח באופן בוטה ובצורה פחדנית – אנונימית. ירון מוזמן להמשיך בהפצת הרעל בקבוצות שהוא מנהל ודואג להוציא מהן אנשים. ראש העיר אינו עוסק ברכילות מקומית זולה והוא רואה לנגד עינו רק את טובת כלל התושבים, באופן שיוויוני – בכל פרמטר ובכל שכונות העיר".

על הטענה לפיה הוא מוציא אנשים מקבוצות אותן הוא מנהל אמר קדושים: "לא היה ולא נברא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רלי

    הרבה מבוחרי רמי גרינברג אינם ביביסטים.ואם אכן יש לו התערבות פוליטית בנעשה בעיר,זה לא נשמע טוב..

  2. איליהי

    מה לעשות שאני מאמין לירון יותר מאשר לראש העיר
    אם היה לו קייס ממזמן הוא היה תובע אותו על הוצאת דיבה

  3. פתח תקוואי

    זאת לא הפעם הראשונה שרמי גרינברג משתמש בכל כובד משקלו כביביסט נלהב באופן שפוגע בתושבים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר