שני ואושר במכולת החברתית הקודמת שלהם

המכולת שמחלקת מוצרים בחינם בסכנת סגירה: "אני לא נרדמת"

בדצמבר 2020 פתחו שני ואושר מכולת חברתית בפתח תקוה המחלקת חינם מוצרים למעוטי יכולת. נוכח הכוונה להעלות את דמי השכירות, הם מחפשים מקום אחר בדמי שכירות אותם יוכלו לשלם מבלי לפגוע בחלוקת המוצרים

פורסם בתאריך: 22.7.21 12:22

עיזרו לשני ואושר למצוא מקום חדש לסופר החינמי שהקימו בפתח תקוה: בימים אלה מחפשים שני שרביט-שוקרון ובעלה אושר, מקום חלופי לפתוח בו את הסופר מאחר ובסוף השנה, יסתיים חוזה השכירות ובעלי הנכס מעוניינים להעלות את השכירות במקום לסכום של 7,000 שקלים. שני מסבירה כי עד עכשיו שילמו השניים שכירות של 4,650 שקליםח והעלייה בשכירות תשפיע באופן ישיר על מי שנזקק לשירותי המקום. "ברור לי שזו זכותם וזה הנכס שלהם. אבל אם אשלם סכום כזה אני מורידה כסף ממי שצריכים – ילדים ומשפחות רעבות", היא מסבירה שבורת לב, "אני כבר כמה ימים לא נרדמת ולא מצליחה לתקשר עם אנשים, נכנסתי לאמוק … המקום הזה זה מה שמחייה אותי … ונותן לי את האושר לקום בבוקר".

סיפורם יוצא הדופן של שני ואושר פורסם בעבר במלאבס. כזכור, השניים פתחו את המקום, ברחוב המכבים 3 בעיר, בדצמבר 2020 בשיא מגפת הקורונה, לאחר הולדת בתם. "הבת שלי נולדה פגית במשקל קילו וחצי בזמן הקורונה", מסבירה שני, "עד אז היה לי גמ"ח בחדר בבית והיו מגיעים אליי מאות אנשים לקחת מצרכים. ברגע שהיא נולדה לא יכולתי יותר להכניס אליי אנשים הביתה, חששתי כי המערכת החיסונית שלה הייתה חלשה. אז החלטנו לצאת למקום ציבורי, אבל לא דמיינתי שככה זה יגדל". כיום המקום מאכיל 1,000 משפחות בחודש. כל מי שצריך יכול להגיע ולקחת ללא עלות מוצרים כמו ירקות, פירות, מוצרי היגיינה, חומרי ניקוי ומוצרים יבשים. המקום מתקיים מתרומות.

קיראו גם:

"אנחנו לא שואלים שאלות" | בפתח תקוה יש מכולת שבה לא משלמים

איזה נכס אתם מחפשים?
"אנחנו מחפשים מקום בגודל של 120 מ"ר ומעלה. ממוזג, שאפשר יהיה להכניס שם סחורה, מקררים וכו'. שאנשים יוכלו 'לעשות סופר' בנוחות. אנחנו מעדיפים בפתח תקוה כי זה קרוב, אבל אם יהיה במקום אחר אז בשמחה. איפה שיתנו לי אני אפתח, כל עוד זה יהיה בסכום של עד 5,000 שקלים, אני באמת מבטיחה לשמור על המקום. ברור לנו שתהיה לנו הרבה עבודה על המקום: לשים מדפים, להעביר את כל הסחורה … אני אעשה זאת באהבה, מצידי שייקח לי ולבעלי ימים ולילות … העיקר שאהיה רגועה ושיהיה לנו מקום להמשיך את הסופר החינמי".
שני מציינת כי בימים אלה מלבד חיפוש מקום חלופי לסופר החינמי, היא גם עובדת במרץ על הכנת 650 סלי מזון לנזקקים. "כבר הזמנתי סחורה ב-60,000 בחוב ואמרתי לו שאשלם לאט לאט, העיקר שקודם המוצרים יהיו אצלי ולא יחסר לי כלום. אם יש מי שיכול לעזור ולתת יד שנוכל לסגור את החוב הזה מהר אני אהיה הכי מאושרת בעולם".

לתרומות או סיוע, ניתן לפנות לשני בוואטסאפ בטלפון 0524219552. או להיכנס כאן לקישור 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תןשב ותיק

    מצדיע לשני ואושר

    ראש עירנו נקרא לסיוע מידי
    איו מצב שהעיריה אינה יכולה אם רק תרצה להעמיד מקום ראוי למתנדבים היקרים

  2. אור הנר

    אם המקום מתקיים על תרומות, צריך למצוא תורם שיתרום גם את שכר הדירה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר